|
|
|
|---|---|
|
En kompis till mig är sugen på en cab till semestern, vad tror ni om den här?? har ingen erfarenhet av z3:or. Står dom sig bra i pris? Länk | |
|
Priset är det absolut inget fel på ifall bilen är schysst. Låga mil är värt rätt mycket på en sån bil. Lite småtrist med helsvart inredning, men det är ju en smaksak. Min personliga uppfattning är att jämfört med t.ex. vanliga Z3:or/3er/5er etc. så kommer en välskött M Roadster/Coupé att stå sig mycket bra. /Andreas _____ Länk |
|
|
Tycker det var ett vettigt pris på den bilen. Kollade runt lite på mobile.de och hittade där endast 3 st 98:or med ungefär dom milen som var billigare. Resten (över 10 st) var dyrare!! De som var billigare kostade runt 200 000:- där nere. /B |
|
|
Hej Topazblå! Han kanske vill köpa min bil? kanske hade tänkt att byta upp mig mot en Ferarri. BMW Z3 M Roadster 1998 6600mil silver med 19" |
|
|
Jag tror inte att din kompis gör en dålig affär om han köper den bilen. Det som jag ser som ett minus på den bilen är enfärgad inredning (jag gillar den svart/röda inredningen) och att den inte har några rullbågar. /Hans |
|
|
yatooil; no offense, men det är ganska kul med folk som inte ens kan stava till Ferrari men ändå kan köpa en...*suck* :-) |
|
|
Jag vet många som hatar bicolor inredningarna (bla min sambo), och de har fått utstå mkt kommentarer som typ "pellejönsinredning" osv.... Det är dock väldigt svårt att hitta beg bilar med enfärgad inredning, jag tror att det var "extrautrustning". Fick leta som fn innan jag hittade en. /B |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.