|
|
|
|---|---|
|
Känns rättså bra ;) Har tagit över mosses fin bil. En svart M3-93 coupé i myycket fint skick! Verkar va ett väldigt stort och bra forum det här :)) Lär bli mycket läsa och inlägg.. | |
|
Kan ju bara gratulera! Du kommer inte bli besviken på din bil :) Har haft min M3 i 2 veckor nu och det är fantomen den absolut bästa bil jag någonsin haft!! Hälsar dig välkommen till gänget! M3PutteGT |
|
|
Välkommen och kör försiktigt med Mosses ny polerade fälgar =) Mvh BJÖRN No body realy dies..... |
|
|
Kör försiktigt? Snacka om dubbelmoral så det skriker om det. Saxat ur en tidigare tråd från dig Björn. Länk "Hur fort kör ni?? Jag själv är en notorisk fortkörare dock ej på 50 sträckor och absolut inte på 30 sträckor!! Men på landsväg o inte minst på motorväg!! Jag kör sällan under 160 kmh på motorvägen och är det tomt så brukar jag ligga på ca 200kmh. Är jag fartskadad eller finns det fler här som kör som ligister =) ?? Mvh BJÖRN No body realy dies....." Jag vill inte vara elak på nåt sätt alls men tycker nog att man ska tänka sig för en och annan gång. Köra 160 och uppåt kallar inte jag att köra försiktigt. Eller kanske du menar att andra bilister ska köra försiktigt och du är odödlig och kan inte döda någon i trafiken? No offense men jag reagerade bara på detta. ///Foppa |
|
|
Foppa: =) Dubbelmoral och dubbelmoral? Så bara för att jag själv är en notorisk fortkörare så får jag inte lov och säga kör försiktigt till någon annan?? Jag är mycket väl medveten om att jag inte är odödlig på något sätt. Jag har väl inte påstått något annat heller? Mvh BJÖRN No body realy dies..... |
|
|
kesosan: Hoppas du är nöjd med köpet. Det lär garanterat vara en fin bil så mycket som mosse har lovordat den bilen och i synnerhet de välpolerade Cabfälgarna :) Säkert mer välpolerade än mina GTfälgar. 1Björn:Nä nu ska jag inte vara moraltant nåt mer Björn, vill inte bli ovän med nån =) Jag är inte så perfekt heller men försöker låta bli att skylta med det. Men körkort i 9 år och inte en enda bot iaf :) Kan du inte ta hit M3an och visa vart skåpet ska stå på Mittsverigebanan ? Dom brukar ha motorträff varje Onsdag..mer info här -> Länk (kostar bara 40-50 kr att köra runt banan) Det är för mycket Saabar och andra tråkbilar här så en M3 skulle förgylla hela motorträffen. Jag vaknade på fel sida idag kanske;) Gräsklipparmannen/vaktmästaren väckte mig då han började klippa gräset här utanför imorse kl 07.50 då jag ligger med feber och förkylning. Grrrr ///Foppa |
|
|
Ja plocka hit M3:an så man får se på lite roligare bilar =) Jag kommer iaf köra med min Touring nästa Onsdag =D __ Länk |
|
|
*snyft* Du VET INTE hur mycket jag saknar den bilen! :-/ Men det kändes bra att lämna den till någon som uppskattar den! Ta nu VÄL hand om min baby, ge henne den uppskattning som hon förtjänar, låt henne BARA dricka de finsate helsyntetsoljorna också! Putsa putsa! och kör LADRIG NÅGONSIN med bilen på vintern! Och inga biltvättar!!!! Och inga barn med choklad i bilen..... putsa lite till.... Varva inte för mycket.... Annsr får du göra som du vill! Jo förresten! parkera inte på suspekta ställen!!!!! Häsa henne från mig! ;) Trevlig bilsommar... Och om du ska sälja nån gång, ring mig först! /Klas |
|
|
Haha... du kan va lugn =D Alltid två parkeringsrutor vid Ica. Putsbög har man alltid varit. Vinterdvala lika med ett måste. Varvar alltid lagom mycket ;) vroom |
|
|
Jag är ganska lugn! ;) Du har en mkt fin M3 ska du veta... ;) Har du kollat upp bucklan, med den där firman?? Drive safe! |
|
|
Välkommen & lycka till med din nya bil. En underbar bil att äga på alla möjliga vis. Du kommer inte att ångra dig! MVH / Jacob |
|
|
foppa: Det är lungt! =) Jag har själv ett vansinnigt uselt morgonhumör så jag vet hur det är =) Tackar för inbjudan till bankörningen men jag bor ju i Skåne! Så det tar ju flera dagar för mig och ta mig upp där. Även om jag kör för fort ;) Mvh BJÖRN |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.