|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Sedan så är ju priserna på delar till jänkemotorera BRA mycket billigare! Lycka till! M.V.H. |
|
|
Lider med dig. BMW tog 40000:- av mig. För det fick jag gamla motorn utmoterad, likmilad motor imonterad och kopplingsbiten... Men det var oxo struligt. F-bolaget lovade betala så ja sa sätt igång. När jobbet var klart sa de: "Vi kan inte stå för dina kostnader eftersom det vid rivning av gamla motorn framkommit att skadan på ventilen som var knäckt uppkommit vid övervarvning, typ missad växel" Då var man knäckt! JAg ringde runt, pratade personligen med den oljige gamle gubben som rivigt motorn och han verkade tyvärr kunna sin sak trots att han jobbade åt ett F-bolag. Kontaktade konsumentvägledaren osv osv... Men men nu e d betalt... Hoppas det löser sig bra för dig!!! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
Har egen verkstad som tar Bmw MB Audi Porsche. Tycker det låter som du har en el flera kolvbult som skurit!! Du har ingen skyldighet att betala för nåt du inte har beställt!!! Iså fall skulle jag lika gärna byta växel lådan när kunden beställt att få ett nytt urtrampnings lager Och Ops vi trodde det va växellådan så nu e båda saker nya Så notan stannar inte på 3000:- utan har justerats lite !? Då blir det 33 000:- istället! ??? Om denna verkstad kämpar om att bli årets muppvrkstad så har dom en säker väg mot vinst!! BETALA!? ALDRIG! Porshe935 |
|
| 300+: hur kan de gnälla på att du har övervarvat? Bmw har väl varvskydd/stopp? | |
|
Missar du en växel (kastar i 3:an istället för 5:an vid fullt varv på 4:an) så hinner inte varvstoppet med... Dessutom måste det varit ägaren innan mig som orsakade typ en spricka i ventilen coh sen knäckte jag det sista när jag accelererade normalt... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.