|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att beställa WIETEC ULTRA GT 30/15 till min E-36 nu undrar jag om det är bara dämparna och fjädrar eller det är som på bilden på bildelsinporten hela fjäderbenet fram?Någon som vet? Länk Länk:Länk Bmw 4 ever and ever.... | |
|
Skicka ett mail till bildelsimporten å fråga. Schyssta typer, iallafall Lars som jag handlade med. Tror själv att det är både dämpare och fjädrar.. men fråga av dem, så vet du ju säkert! |
|
| Mitt väghållningskit från dem är grovt försenade, jag blir tokig..! | |
|
camata:vilket kit har du beställt? ///Johan Länk |
|
|
camata.... Det är bara dämpare och fjädrar i det paketet. (Ett fjäder ben kostar nog minst 1500:- stycket..fram.) gissningsvis.... :) kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
ULTRA GT 35/35 till E34 bimmy535 Det skulle inte förvåna mig, för när jag beställde det så kostade det INTE 5995:-... Men jag åberopar bara reklamation dåra när det hänvisar på bilden att det är fjädernben, men ingen fotnot/kommentar om att det inte handlar om prylarna på bilden. |
|
|
Ooppss :) Mitt tidigare inlägg var ju menat till "kitte" egentligen..... Väghållningskit från bildelsimporten weitec...är bara fjädrar/stötdämpare.. (Eftersom fjäderben fram går påminst 3000:- bara dem 2 och bakre kostar en slant dem med, så kan man ju nästan räkna ut att inget av detta medföljer i ett pris runt 6000:- ) Det dubbla...då är det nog en variant av ställbara fjäderben fram.. :) kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.