|
|
|
|---|---|
|
Jag har satt in ett slutsteg i min 523 men fick mycket fina generator ljud som jag efter ett tag bestämde mig för att försöka få bort!! Jga skulle sätta ett avstörnings-filter på stereon men lyckades givetvis att kortsluta den. Nu undrar jag im stereon bara är att kasta eller om jag kan få liv i den igen. jag har bytt säkringar i stereon och i bilen men jag har ingen ström fram i plus och minus framme vid steroen så jag undrar om någon lyckats med samma grej och om det finnns något lätt sätt att fixa det på. undrar också om någon har ett direkt svar på hur dem har dragit kablar och annt för att bli av med störningsljuden i sin e39 | |
|
Är det inte någon säkring i själva bilen som har gått när det gjorde en kortslutning...? Mvh Jögge |
|
|
jo jag kollade fram vid handsfacket men hittade ingen men det sitter ju åxå några ovanför batteriet i skufen och där vad det en som hade gått, så det löste sig. Men jag blev trött idag å slet ut både min 12" och slutsteget för ajg kom inte underfull med störningsljudet Faan vad trist E det fler än jag som har problem med ljudkonsolen där bak. jag får inte fram diskant å bas till min högtalare i hatthyllan. dem låter som om dem satt nere i ett 10m djupt rör ungefär |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.