|
|
|
|---|---|
|
Jag har precis fått ett par m3 speglar (ej original) och dom är olika stora. Vänster spegel sticker ut lite mer från bilen än vad höger spegel gör. Ska det vara så? Är det så på orginal speglar oxå eller finns det flera varianter på m3 spegel. Jag beställde dessa från pistage.se och dom sa att speglarna skulle vara lika stora vilket dom inte var. //Jocke | |
|
De ska se ut så! "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
Kika på nyare bilar, det är många som har så. Om föraren skulle sitta i mitten av bilen, alltså precis mitt emellan speglarna, så skulle de troligtvis vara exakt lika.. :) tror jag. |
|
|
Okej då slipper jag fundera på detta nå mer. Jag blev lite besviken på speglarna. Dålig kvalitet och dom ser inte ut som orginal men det är väl så när man köper billiga kopior. Så jag funderar nu kanske på att byta så då är min fråga. Kan nån tippsa om ett par schyssta m3 speglar e36 till ett någorlunda bra pris? Vore bra om ni själva har köpt speglarna ni tippsar om så att ni vet att dom är bra då det är svårt att få sej en bild av hur speglarna ser ut när man ser en bild på nätet. //Jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.