|
|
|
|---|---|
|
Jag har uppmärksammat att jag är en av de fåtal som vet om denna site: www.fbt.se Citat från en AutoPower-användare "Denna site är guld värd!" =) Dra till sidan och skapa en användare så upptäcker ni fort att den är 100 gånger bättre än att sitta i telefon med skrotarna! | |
|
Håller med. Enda kruxet är att det står oftast ingen information om delen. "Blått blink i backspegeln kan väl inte vara original??" |
|
|
Vad ska stå, egentligen..? De brukar skriva kvalitetsklassning som A, B och C... De brukar även vara mycket trevliga och skriva info om delen i sina mess när det svarar på förfrågningar. Har faktiskt varit med om att en götebörgare ringt upp mig, och frågat om jag skulle ha delen ELLER. =) |
|
|
Det är www.bildelsbasen.se Länk som bytt namn. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jaa..? Det står ju annars det på sidan med URL bestående av -i princip- tre bokstäver... Men jag är inte sur! |
|
|
Den där sidan trodde jag alla visste om. Har ju funnits hur länge som hellst, fast nu i ny skepnad. Nord |
|
|
Mmm...den sidan har man nog nyttjat x-antal ggr ;) Men kan hålla med "Yokke" till en viss del, saknar tydligare info om delarna man klickar på..... Blir ju ändå till att ringa runt och kolla skicket..... Men, men...sidan är ju ändå silver värd.... ;) kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.