|
|
|
|---|---|
|
Jag tänkte bara höra om det var samma soppapump på 320i som 323i E30 före 88.... (Soppapumpen sitter utanför tanken...) //Cosmos E28 Power!!! | |
|
Det är ett fåtal som har pumpen utanför tanken. Vet inte riktigt vilken årgång eller modell. Men det verkar inte ha något speciellt med uppdateringen till 88:orna att göra. Alla mina E30 har haft likadan pump i tanken. (se till vänster) En del e30:or hade dubbla pumpar, en i tanken och en utanför tanken. Men jag tror inte någon sådan såldes i sverige. |
|
|
Min polare har sin framför vänster bakhjul under bilen... Han hade så på sin 318i -86 åxå... Han har en 323i -85 som går som ett spjut med soppapump.... //Cosmos E28 Power!!! |
|
323E21terror |
Jag har en ny liggandes så svaret är JA! farten är min drog |
|
Alla mina E30 upp till 88 hade pumpen utanför tanken, på 89 touringen satt den i tanken (gick paj=dyrt)har en polare som har 3 st 88:or och på de så sitter de i tanken..MVH Ex:02-?,323-83,323-84,323/2,5,325t-89,325-91,530-77,528-84, |
|
powsgli |
om jag inte är felunderrättad hade man fram t.o.m. -87 en matarpump och en separat högtryckspump. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.