|
|
|
|---|---|
| Kul att det går så bra för Göransson i år på STCC..=) Är det några här som brukar vara och tittra på det? | |
| Jag hänger med, extremt kul att det går bra för Göransson och BMW. Jag jobbar ihop med Dahlgrens brorsa brukar bli lite hårda ord ibland ;) Ska försöka ta mig ner till Anderstorp. | |
| leder han mästerskapet nu | |
|
Svar: Ja. 1. Richard Göransson 73p 2. Robert Dahlgren 65p 3. Jan Nilsson 61p |
|
|
ja visst är det kul att det går bra för Göransson! ska nog försöka ta mig till Mo i Rana och titta på han i sommar. B-M-W |
|
| hur många tävlingar är det kvar | |
|
acey: Jag hoppas att du inte åker till Anderstorp, för då lär du inte få se nån STCC-tävling... ;) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Sörpan: Nej fyfasiken! Därför Dahlgren garvade är jag frågade om han kunde fixa plåtar :) Blir nog inget race i år då :) | |
| Gick ju inte så bra i helgen men det var ju regnets fel =( | |
| Eller för att Göranson körde av Rydell på ett rätt fult sätt och fick straff för det.... | |
| edit: för regnade gjorde det ju för samtliga på banan... | |
| klart men bmw funkar inte i regn ;) jag kör inte min när det regnar iallafall ;) | |
| Konstigt, min bil är startar och är fullt körbar i regn. | |
| fick han nåt poäng i helgen då | |
|
japp, några få poäng... Här finns lite å läsa: Länk CSL Re-Loaded -04 Länk |
|
|
Dubbelt Göransson idag igen, nu leder 'vi' både förar- och märkesmästerskapet igen! /// Gunnar E. |
|
|
Vilken start han tog i andra racet idag. Det skall bli kul å se på trean på torsdag. Vi kallar han numera för "Fältherren". CSL Re-Loaded -04 Länk |
|
|
Det är väl på onsdag som trean sänder? "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.