|
|
|
|---|---|
|
Kan någon tipsa om en auto eller manuell låda som passar till M30? Har någon flyttat lådan från M5:an (E34) till ex. en 535:a och i sådana fall, är det ett helsicke med adaptrar och liknande eller fungerar den "snap on". Såldes M5 med autolåda? Gillar du också 80-tals BMW och kanske särskilt E23? Då ska du höra av dig till mig, håller på och sätter ihop en maillista för dessa bilar! | |
|
Dom manuella lådorna passar rakt på och jag skulle kunna sätta ett finger på att automaten passar rent fysiskt,men hur är det styrboxar och sånt till den??Manuell för män-automat för chickens..... Tarv |
|
|
M5:an såldes aldrig med automat. Gerhard// |
|
|
Där ser man.Kanske dax att montera manuell och prova livet med en sportigare känsla.. Tarv |
|
|
Hehe, ja, det lutar väl år det! ;) Nu ska jag bara leta upp en M5 låda alltså... har ni en uppfattning om vad de bör kosta/brukar kosta? Vill såklart ha en i hyggligt skick... Tack för era svar! Gillar du också 80-tals BMW och kanske särskilt E23? Då ska du höra av dig till mig, håller på och sätter ihop en maillista för dessa bilar! |
|
|
Hmm, en fråga bara... Pallar inte orginal lådan för vrid runt 400-500Nm? Om ja inte misstar mig så ska det väl hålla för <500Nm, det är väl snarare över 500Nm som det "KAN" bli problem. Men som sagt, jag kan ha fel! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.