AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
659

325:or, hur skulle ni välja?

325-frågor, lika kul varje gång eller? :)

Objekt 1: svartmet., 17" alu med nya däck, inga vinterdäck, taklucka, sänkt med dämpare + fjädrar, ingen ac och inget skinn.

Objekt 2: vinrödmet, 15" org-alu sommar och vinterdäck på plåtfälgar (alla däck "slut"), ej sänkt men fungerande ac och skinnsportstolar.

I övrigt har de gått lika långt, har servicebok, fint skick, vita blinkers, nybes mm. Vilken tror ni kommer stå sig bäst i värde, alltså vilken är bästa investeringen? Objekt 1 begärs dryga 5000 mer för i dagsläget.
marre86
Helt klart så hade jag valt den sist nämda 325,an
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Självklart nummer 2.
Ei
656
Eivind
E46 316 M-sport touring 2005
När blev bilar en investering ? ;)
Jag hadde inte valgt någon av dom.. 1:an låter bäst, men saknaden av skinn är (enligt mig) för stor. Och vinrödmetallic är en färg som hör hemma på i nåt öst-europisk land.. Det är vad JAG menar..
Utbudet borde vara tillsträckligt nog så du hittar väl den bilen som passer dig perfekt. Lykka till! löser det sig inte kan du hällre köpa min.. hehe!

"If you have to ask, you can't afford it"

Mvh Eivind
marre86
va ska du ha för din???? intresserad av byte kanske....
Eivind:Vinrödmetallic (Calypsoröd misstänker jag) e en bra mycket snyggare färg en Diamantsvart....O ja,jag har själv en "tråk-Diamantsvart" bil:-(...

"Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de"
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Det känns lite som man inte borde välja utifrån DESSA två. Jag menar, vill man ha en svart eller vinröd (gillar man båda förgerna), vill man ha skinn, är AC ett krav?

Det finns fler objekt liksom...
Ei
656
Eivind
E46 316 M-sport touring 2005
Dawwe:
Det är helt klart en smaksak, och vi har alla olika smaker. Och det är ju bara bra :)

marre86: byte är tyvärr inte interessant. Pris: alt säljas till rätt pris. har dock ingen stora planer om å sälja nu, då jag är jättenöjd med min bil. sa det mest som ett skämt

"If you have to ask, you can't afford it"

Mvh Eivind
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Kolon: Den vinröda (Brokatröd) råkar jag känna till. Den är i mkt. bra skick och "tjejkörd" (hoppas att min polare inte läser detta:)
Står just idag hos Bil & Motorteknik i Huddinge för ett byte av generator remsspännare. Du kan ju ringa och höra med "Perre" på B&M om vad han tror om den för en utomstående bedömning. Tel. 08-711 06 87

Mvh.Patric

Min 740
Länk
BMWCS #4598
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.