|
|
|
|---|---|
V12 LeMans |
Ett första körintryck av 120i i senaste numret av automotorochsport - mkt positivt . ------- körglädje -------- jounalisten spekulerar i en 120 CSL , hehe ja varför inte en kompressormatad(som är väldigt populärt i dessa dagar - mini cooper s , Alpina B7 mm) 120 som är "lättad" . |
|
Bilen blir säkert en hit världen över. Tyvärr så tycker jag att den ser fånig ut i fronten, den agressiva looken är borta, se själva Länk Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Håller meddig lite där Erik...den ser inte aggressiv ut..snarare glad...men det är ändå en läcker bil tycker jag...men den hade ju varit läckrare med aggressivare uppsyn :-) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
En sådan liten bil ska väl inte vara "grym", utan skjojig :) Skämt åsido så tycker jag faktiskt att just fronten på 1-serien är särskilt lyckad. Smaken är som baken.. |
|
| Tycker den sert ut som en sån där menlös liten pudel i fronten... :-) | |
|
ah, jag diggar hela konceptet. Möjligtvis är baken lite knepig, men det lär väl bli som med resten av Bangledesignen, den växer sakta för varje gång man ser den "live" :) mvh Anders PCS #8050 |
|
Njuren |
feta speglar på 1:an BMW - i nöd och lust |
|
Gillar modellen och tycker den behövs i BMW:s modellprogram. Men kommer det ingen vassare variant, t. ex 125, 130 eller varför inte en 145? ;) M1 har jag hört rykten om?! /Manray/ |
|
|
Det ser inte ut som en Chris Bangel bil eller? ///M |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.