AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
1.625

120-snabbprovkörning [ : ) ] i senaste ams-numret

V12 LeMans
Ett första körintryck av 120i i senaste numret av automotorochsport - mkt positivt .

------- körglädje --------

jounalisten spekulerar i en 120 CSL , hehe

ja varför inte en kompressormatad(som är väldigt populärt i dessa dagar - mini cooper s , Alpina B7 mm) 120 som är "lättad" .

Visa användare
1.397
Erik G
X3 2.0d 16 Brunmetallic
Bilen blir säkert en hit världen över. Tyvärr så tycker jag att den ser fånig ut i fronten, den agressiva looken är borta, se själva Länk

Min: Länk

Erik**

///Tänk först, meka sen...
Håller meddig lite där Erik...den ser inte aggressiv ut..snarare glad...men det är ändå en läcker bil tycker jag...men den hade ju varit läckrare med aggressivare uppsyn :-)

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW!
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

En sådan liten bil ska väl inte vara "grym", utan skjojig :)
Skämt åsido så tycker jag faktiskt att just fronten på 1-serien är särskilt lyckad.
Smaken är som baken..
Tycker den sert ut som en sån där menlös liten pudel i fronten... :-)
Fi
683
Firren
iX1 '23
996tt ’03
ah, jag diggar hela konceptet. Möjligtvis är baken lite knepig, men det lär väl bli som med resten av Bangledesignen, den växer sakta för varje gång man ser den "live" :)

mvh
Anders

PCS #8050
Njuren
feta speglar på 1:an

BMW - i nöd och lust
Gillar modellen och tycker den behövs i BMW:s modellprogram. Men kommer det ingen vassare variant, t. ex 125, 130 eller varför inte en 145? ;) M1 har jag hört rykten om?!

/Manray/
-
219
- -BMW- -
BMW 535d -08 LCI
Skyline GTR -91
Det ser inte ut som en Chris Bangel bil eller?

///M
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.