AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
3.033

bmw 320 e30 bygge

Sida 2 av 2
Bo
152
Bolero
320I 84
ser riktigt bra ut! :) Skit snygg.

mvh // Rasmus
Visa användare
208
Dookie
320/325 -88
man tackar man tackar =).. å länkfan funkade också?.. de var luddigt.. hehe =)
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Nice färg Dookie.. Läckra fälgar.... dock ser dom snyggare ut med 35 profil... som på min :)

se länk nedan

------
/Chrille

Min Bebis: Länk
BM
76
BMWLoveer
Opel Vectra OPC -2006
Det var en fin BMW 320/325 - 88 du hade. Kallas inte den färgen Daytonaviolett eller är det den? Den skulle nog ha blivit bra om du skulle sänkt den någon cm till och ett par andra fälgar är aldrig fel men jag måste säga att dem du har på nu är också fina och passar bra till E30 modellerna. Jag är intresserad då du har hittat andra fälgar också, så visa en bild på bilen då när du lagt på dem nya fälgarna om det nu blir några nya :-)
BM
76
BMWLoveer
Opel Vectra OPC -2006
jo en sak till Dookie en liten vinge skadar inte för då blir den finare bakifrån :) "skadar inte"
Visa användare
208
Dookie
320/325 -88
deejay: jo, de där me fälgar o däck e ju nånting som går att ändra på =).. ska se om ja får tag på snyggare/större.. isåfall minskas även profilen ner en smula..

bmwloveer: Det är inte daytonaviolett.. den har med honda att göra faktiskt =).. får se hur det blir med sänkning och den vevan sen med andra fälgar.. om de blir de.. han har faktiskt satt sig lite mer i baken nu när man fått trycka nåra gånger..
heh, vinge har ja också vart inne på fram och tillbaka.. men jag bestämde mig för att lägga igen hålen för den vingen ja hade =).. hade blivit en m tech dubbelvinge annars
Visa användare
208
Dookie
320/325 -88
å förresten så har kusinen min bokat in sig på fälgarna om de blir nytt =)
BM
76
BMWLoveer
Opel Vectra OPC -2006
ok, men då får vi se om det blir några andra fälgar och sänksats ska bli intressant att höra hur det har gått
Visa användare
208
Dookie
320/325 -88
deejaywasp: hur mkt sänkt e din i röven?
ja förstår mig inte på detta.. min bil e typ originalhög i rumpan, men de ska vara sänksats på och mina fjädrar e likadana som en 40mm sänkfjäder e.. verkar så skumt.. tänk om den skulle bli låg som ett as ifall att ja sätter dit 60 sänkning?
ja vill inte att den ska se sunkig ut i stjärten.. kanske funkar om ja köper 60 bak å sen sänker ca 20mm till fram? hmm =)
ska nog köpa nya däck te han nu me, besiktningen gillade inte mitt mönster =).. men en trimmad 2,5 liters gick fint iaf, utan kat å allt =)

kan ju glädja dig med att de blir 35 profil också =)
Visa användare
208
Dookie
320/325 -88
ska förresten samtidigt fixa i ordning fälgarna å lackera dem också.. e sugen på att lacka dem i en lite mörkare ton.. typ åt volvo-R rökgråfärg =).. har fått för mig att den skulle se ganska så elak ut då.. e även inne på vitt för rejsing känslan.. elle helt enkelt bara fortsätta med en ljus silver.. men de kan ju vara kul att göra nåt oväntat också ibland å inte känna sig som den som aldrig vågade ;P
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
HUr går det me projektet?

Min är sänkt 60/40.. Dock är bakdämparna otäckt mjuka o ska bytas o det är antagligen därför den ser lite lägre ut i baken än va den ska vara....

Om du lyckas få tag på en 80/60 sänkning o inte bor där det är allt för mycket farthinder så hade det blivit klockrent....

Vad är gjort me motorn?

_______
/Chrille
Visa användare
208
Dookie
320/325 -88
okej okej.. ja vet fan inte vad de sitter för fjädrar på min, men de ordnar sig nog så småningom.. jaha.. du har ingen bild på en bil med den 80/60 sänkn.? finns ju lite farthinder, men vafan.. man kan ju ta andra vägar.. bor i eksjö, inte så långt bort från din stad va? =) eller du bodde i jkpg va?

motorn har fått ny kam 284graders tror ja de var.. och mkt roligare topp, 2,5" rostfritt system samt ett filter.. extractor samt optimal box e de väl som väntar nån gång när man har råd.. funderar på spridare å lmm från 535 också..

nåt gjort vid din? =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.