|
|
|
|---|---|
|
Som sagt,nu måste jag ta itu med LKM modulen,är ganska säker på att det är den som spökar.Nu undrar jag förståss hurpass svårt det är att löda om man inte gjort det förr,finns ju ett bra mektips på det men det framgår inte om man bör vara "proffs". Mvh/Johan Länk | |
| Kolla mektips på www.bmwe34.net | |
|
Är du hyfsad på att löda klarar du det, det behövs absolut inga proffsfärdigheter i lödning. Det är stora lödpunkter till reläerna i modulen. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Tackar för tipsen,bara att inhandla en löd penna då. ///Johan Länk |
|
|
Fråga:måste man koppla från batteriet eller går det bra ändå? Mvh/Johan Länk |
|
|
Det är bara att slita ur LKM, men tändningen bör vara avslagen. Bra länkar i sammanhanget, den första är på svenska: Länk Länk Länk Länk Vad har du för fel? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Mitt vänstra halvljus har lagt av. Det börja först att fungera till och från, för att sedan upphöra helt. Kan d va denna LKM som strular då? Har varit lat och inte ens tittat på problemet än, men en glödlampa kan väl inte fungera till och från innan den lägger av? Diesel innehåller mer energi än bensin! |
|
|
Fin bil: Ja, låter spontant som LKM. Men visst, kontakter och säkringar kan förstås också glappa... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag får varningar i tid och otid om trasigt bromsljus,low beam + att vänster halvljus bak har lagt ner. Tur i oturen hade jag när jag besiktade idag,fick fyra anmärkningar angående trasiga lampor men att jag slapp återbesiktning och fick själv ansvara för att åtgärda detta.Nu ska jag det!!! ///Johan Länk |
|
|
.....och tack för alla tips!!! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.