|
|
|
|---|---|
|
Confused! Ska kika på en E36 M3 cab ikväll, men den har ingen svart "läpp" i fronten... Var det bara coupén som hade den eller? /Klas | |
|
Jag vill tro att det bara var sedanen som inte hade den svarta läppen på front spoilern. Coupén o caben ska vara samma utvändigt. Mvh BJÖRN No body realy dies..... |
|
|
Märkligt, sökte upp bilder på M3 cabbar på nätet, många hade inte läppen faktiskt...kanske var tillval? Jo du Björn, 3 veckor tog det innan man trillade dit igen! Avusblå M3 cab är ju ganska trevligt det med... ;) Bara börja polera fälgar igen då! |
|
|
Mosse: En gång M3 ..alltid M3? :) Denna kanske är nåt även om det inte är cab? Länk ///Foppa |
|
|
Jag tror inte att cabben har någon läpp orginal. Min har det iaf inte och, som du skriver, många andra har det inte heller. Cosmossvart M3 cab är också väldigt trevligt! Så köp min istället =) Finns på powerbörsen... /Fredrik |
|
|
foppa, ja den ser mycket fin ut. Men ska jag "trilla dit" igen så får det bli en cab, måste ju prova nått nytt! fdahl, jag antar att din kostar lite mer än min budget... ;) |
|
| Cabben hade nog inte läppen orgmonterad, som på E36:or med m-optik, men många har naturligtvis eftermonterat denna då den kostar 6-700 spänn på BMW (om jag minns rätt, tryckte dit en på min 328:a). | |
|
Det är tillval med läppen, min bil har det med i utrustningslistan se länk Länk |
|
|
mosse: Synd... Vilken är det som du ska kolla på ikväll? En 3.0:a? Har svårt att tro att du kan hitta en 3.2:a som är bättre/billigare än min. M3 cab är en härlig bil! blue 325: Såg i din presentation att du jobbar på FKA. Vad jobbar du som? Jag jobbade där (på dataavdelningen) 1998-2000 =) Snygg bil för övrigt! /Fredrik |
|
| fdahl...ja det är en Avusblå 3.0:a.... | |
| fdahl...ja det är en Avusblå 3.0:a.... | |
|
Klas: Jag bara väntade på att du skulle trilla dit! =) Bara trist att du måste gå på en uppsättning fälgar till o gnida och fila på=)=) Klart att du ska ha en M3 Cab!! KÖP så ska jag hjälpa dig o polera fälgarna!! :) Mvh BJÖRN No body realy dies..... |
|
|
fdahl: Tackar, jag jobbar som tekniker på driften på forsmark 3. Började sommaren 2001 så du hade väll slutat då. M3cab är verkligen en härlig bil, synd att dom verkar vara så svårsålda om man skulle få för sig o sälja. Du har väll annonserat din bil ett tag nu, ser mycket fin ut för övrigt den också. mvh Stefan Länk |
|
|
blue 325: Jo, det verkar inte vara helt enkelt att sälja nu... Jag la upp en annons i maj men bara några dagar efteråt blev jag påkörd på en statoilmack här i stan... Suck... Killen i den andra bilen satt och kollade på något helt annat och körde rakt in i fronten på min stillastående bil. Nu var det typ bara 10 km/h så det var bara frontspoiler och lyktglas som gick sönder. Men det var ju bara att plocka bort annonsen =/ Verkstaden gjorde iaf ett mycket bra jobb med den nya spoilern etc =) Nu har jag nyss varit på semester i Sri Lanka i tre veckor och tänkte göra ett nytt försök att sälja... Det känns iofs lite jobbigt att sälja den så här i början av sommaren =P Hälsa från mig till dataavdelningen om du har kontakt med dem någon gång! =) Vet iofs inte hur många som är kvar där idag... /Fredrik |
|
|
Mosse: Det dröjde inte länge de, men jag förstår dig. Har faktiskt tänkt i dina banor lite angående en M3 Cab. Jag ställer ju av min ändå så då kan man ju lika gärna ha en cab. Skulle vara kul och testa Smg-lådan också faktiskt. Snacka om glidbil då, M3 cab med smg låda:) Gott Lycka till med letandet iaf. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.