AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
577

Ang. filmning på Z-träffen 21 juni

Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Jag tänkte även denna gång filma på Z-träffen nu på måndag 21/6, under förutsättning att jag får låna min kompis DV-kamera.

Det jag undrar är om ni som kommer på träffen skulle vara intresserade av att betala en slant för att få det hela filmat av ett proffs? De filmer han gjort tidigare finns på www.mull.tk och håller mycket hög kvalitet. Han tar 1000 kr för ett filmuppdrag av den här typen, och då det redan är 11 bilar anmälda blir det ju inte så mycket för var och en. Jag tycker det vore riktigt skoj med tanke på att vi har en hel del bilkörning planerat. Vad säger ni?

/Masten
www.z3roadster.net/home_sweden
Z-träff 21/6: www.autopower.se/forum/topic.asp?id=89456
Jag är på! Förutsatt att jag inte är den enda=)

Vart är det planerat att vi ska köra nånstans? Har inte sett något om det i träff-tråden...

/Cronor
Cronor:

Jag åker med dig? Offtopic sätt igång mobilen! =)

Ny bild 10 Juni-
Länk
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
cronor: Ta en titt i den här tråden Länk . z3mpower föreslog några vägar vi kunde köra som inte låter så tokiga :) Jag ska på en träff med Hondaklubben nu på söndag i Upplands Väsby, kanske får lite inspiration till vägval inför måndagen då :)

/Masten
www.z3roadster.net/home_sweden
Z-träff 21/6: www.autopower.se/forum/topic.asp?id=89456
Be
1.902
Beppo
M roadster -00
Tesla Model Y Performance - 24
Tesla Model 3 Performance - 21
Audi A3 1.8T - 03

Landar det under hundringen så är det ju helt ok. Är dock inte säker på om jag hinner komma förbi, men jag jobbar på det!

/B
Mr Hamann
Well, vi får se om jag hinner att komma! Har ett annat tyskt ärende den dagen! ;)

// Mr Hamann
eF
900
eFx
520d Touring -09
Jag är på!

/eFx
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.