|
|
|
|---|---|
|
Denna såg faktiskt riktigt bra ut: Länk Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk | |
|
Priset för bilen tillkommer också:) Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Nej usch! Det där vid avgasrören var inget snyggt alls. Inte vingen heller. Harmoniserar inte med bilens övriga former! Vidrigt faktiskt. I övrigt tycker jag dock E60 är riktigt lyckad! |
|
|
Det vete sjutton om jag gillade de stuket... En E60 vore inte fel dock. |
|
|
Jag tycker det ser läckert ut! Elak bakdel :) Men priset är helt omotiverat. ///Foppa |
|
|
Gillade skarpt pottorna, kjolarna och fälgarna. Tycker dom harmonerar bra med dom vassa linjerna på E60n. Vad kostar det kittet då? Kanske jag skulle ge upp X5an för en TYSK BMW.. 5 serien.. 530D tex! Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Hosse Den var ju riktigt snygg speciellt gillar jag mörka färger på bilar,sedan är det väl ganska klart att Tyskarna gör bättre bilar än jänkarna.Rörkittet som du länkade till kostar c:a 12tkr i D-land ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
|
b m; Exakt! Måste vara en svart en:-) Vet du vad kjolpaketet går på oxå? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
nä du,en E34a e bäst BMW e lag |
|
|
cstjawa; Ekonomsikt sett, kanskje ja:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.