|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu är Bmw:n utsatt här bmwpower.....& släpper den bara mot kontanter...:) Tackar för alla synpunkter! Ps.killen som vill köpa bilen på avbet. annonserade här oxå...... |
|
|
Är detta din Länk ? Den såg ju fin ut..mycket trevlig utrustning. Konstigt egentligen att en sån bil är svårsåld. Hur mycket bil som helst för pengarna! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
Japp.....det är min bil.... Håller ju med....mkt bil för pengarna...& vill ju inte skryta bara för att det är min bil,men den är i fint skick......t.o.m besgubbarna tyckte den såg "ny" ut undertill.....kul med sådana kommentar Tyvärr så förstör saltet på våra vägar många bilar..... Ska se hur det går med försäljning,just nu är det kanske fel tid med tanke på midsommar & många tar semester,men vi får se.... Kostar ju bara 60kr för annons,så det är ju inte hela världen. |
|
|
Lycka till med försäljningen då i alla fall! Och hoppas att du hittar en minst lika fin BMW när du köper nästa :) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.