|
|
|
|---|---|
|
Tja skulle vilja ha tag på kolfiberhuv till E-46 Coupe finns det eller får man specialbeställa ? Såg en på ElmiaMässan. E-46 328ic med Ess Kompressor ska det bli tänkte jag och Kolfiberhuv osv . M som i Motor M3 CSL nice | |
|
Kom inte dragandes med REALCAR för dom har inga på sin hemsida + att dom är kassa på service . M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
Hej. Smakar det så kostar det.. Länk /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
|
prova styletech... Länk Vet inte om det är bra pris eller så... är inte insatt... men där finns i alla fall ----------------------- Min Bimmer: Länk |
|
|
Hej igen. Just ja.. missade styletech.. =) Visste att de skulle börja sälja kolfiberhuvar, men glömde bort detta... :P Kanonpris var det dock. /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
///M.D |
FKs kolfiber är inget bra...dvs inte 100% kolfiber... kompisen köpte å vi har bilder på den,har bytt färg på huven?!? ------------- Bilder på xXx BMW´n Länk |
|
100% kolfiber funkar om tillverkaren ytbehandlat den med UV skydd, om inte detta görs ändrar epoxyn egenskaper i solljus vilket leder till missfärgningar och sämre egenskaper. FKs tillverkning känner jag ej till men tar de sina kolfiberprodukter från Asien, så är förmodlingen huvarna ej vakumbaggade eller härdade i autoklav vilket ger ett stort överskott med epoxy. Lasse Kong; Jag har en M3 E46 kolfiberhuv över, du kan få köpa min :) maila mig så får du ett pris. CSL Re-Loaded -04 Länk |
|
|
Tackar för alla svar Har hittat lite olika alternativ nu. Nån som vet om det även finns andra delar såsom baklucka skärmar osv ? M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
OK såg på en av länkarna att det fanns bakluckor och dörrar ja sorry för det nån som har nått liggandes till salu så hör av er M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.