|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu äger jag iofs inte någon 330cab, jag var bara ute efter den och var nära ett köp men det gick inte som räknat. =( Ett köp ligger väldigt lång borta om det ens är möjligt. Ny bild 10 Juni- Länk |
|
|
Varför läste jag denna dystra tråd:( Jag har just varit och spekulerat på en E-65a,men efter detta får jag väl söka något annat:(( ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
|
bayern münchen: Kan ha varit en hänsyslös ägare? Tittade själv senast på en 330 cab som gått 1100 mil. Hade en del repor invändigt som utvändigt samt repat nappa läder. Tror inte att det beror på kvaliteten utan en fd. ägare som inte alls brytt sig om bilen. Ny bild 10 Juni- Länk |
|
|
Tack Soki för dina lungnande ord sökandet går vidare mao. ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
|
Har försökt förstå hur folk egentligen tar sig in i sina bilar? Mig själv veterligen så använder jag inte den mycket omnämnda steglisten. Använder folk den som trappsteg in i bilen för att få den nött eller? På x5 kan jag förstå men i en 7 serie behöver man väl ändå inte klättra in i? |
|
| Ika: Folk har inget vett, det finns folk som "klättrar" in i min Mini... | |
|
Folk kanske använder instegslisten som en slags dörrmatta och srapar av sig lera och dylikt för att slippa få det på interiören? Det är min teori. Ny bild 10 Juni- Länk |
|
|
Boys..listerna e skrapade på insidan typ...o det ser mer ut som om färgen har flagnat....Ska fråga ägaren imorgon om ja inte kan få ta bilder på det hela så får ni se...:-) "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
Hade nästan fått känslan av att en e65 inte är en skogsmaskin där man behöver skrapa av sig lera och bark på instegslisten innan man klättrar in men ack så fel man kunde ha...;) Länk |
|
|
Ja, eller kanske nej, varför känns det ibland som att utvecklingen går bakåt? Mercedes, en bil med fantastisk kvalitet och driftsäkerhet. Fram till mitten av nittiotalet, sedan bara utför... Audi, ett märke som ryckte upp sig till att bygga genuina kassaskåp med knubbig superkvalitetskänsla, fram till miten av nittiotalet. BMW, satte ny standard med E32 och E34, fantastisk kvalitet och känsla i kombination med härliga motorer och mycket körglädje. Efterförljarna var inte sämre, men bara lika bra... sedan släpper man E60, E63, E65, E83 och E85. Jag har inte hört EN ENDA människa som har sagt att "vad härlig interiör min nya BMW har" eller "BMW har verkligen tagit bmw-känslan ett steg framåt i sina nya bilar". Inte EN ENDA! Istället får man jämt höra "ja, den har ju tuffa linjer och så, men den känns lite klenare än min gamla Z3" och "det är ju fan att den ska se ut som en Hyundai bakifrån, annars är den väl rätt OK". Rätt OK? Själv är jag betydligt mer kritisk, jag har ju faktiskt blivit ombedd att kliva ur bilen hos en handlare, när jag skulle demonstrera för mina kamrater hur hemsk luckan ovanför handskfacket i X3'an var. Jag satt och öppnade och stängde det medans jag upprört (jag bli lika irriterad varje gång) försökte redogöra för vad det var som var så hemskt med att luckan skramlade och flurrade, när en säljare hel enkelt kom och bad mig kliva ur bilen om jag inte var spekulant på den. Förmodligen fasade han för vad jag skulle säga om luckan plötsligt hoppade loss och gick i bitar... Nej mina vänner, det är att blicka bakåt som gäller, om vi vill ha en kassaskåpsmerca elelr motsvarande BMW/Audi. |
|
|
Hej! quixotic2: tycker att Audi slutade med sin "kassaskåpskvalitet" i och med nya A8:a. Den har absolut inte dålig kvalitetskänsla men har vissa svagheter i stil med ditt exempel angående X3:ans handskfack...! Måste säga faktiskt säga att jag gillar interiören i min "nya" bmw! Ser bättre ut och känns bättre än föregångaren! Tycker även att den känns bättre än de andra konkurrenterna i klassen: Nya SLK, Audi TT, Honda S2000 och njaa nästan lika bra som Porche Boxter...=) Fast hos de andra nyheterna är det ju på nedåtgående... speciellt idriveratten som känns som om den platsar på en överanvänd Nintendo gamepad! /Cronor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.