|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni om denna bil? Länk Den ser ju OK ut och utrustningen duger ju. (Verkar inte vara AC) Men vad tror ni om priset? tack för svar //jocke | |
|
För dyr! //BMW-power |
|
| alldelles för dyr | |
| Japp.. vet att den är för dyr.. Gillar dock skicket på den.. men men.. | |
|
hög som ett hus, var e m-chassit?? |
|
|
Har kollat runt efter 318is 93-95 nu i några veckor utan att hitta "den rätta".. Verkar vara svårt att hitta någon i hyffsat orginaslskick samt välvårdad och "få mil".. snart så.. :-) //jocke |
|
|
Men varför just en 318? För dom där 60 000:- får du en superfräsch 325 för.. t ex min... =) Bra mycket roligare kärra än en 318... =) //BMW-power |
|
|
du kan få en 328i e36 för dom cashen trean fullt :)) |
|
| Japp.. men dock så är försäkringen lite mer saftig.. Är bara 23.. när jag fyller 24,25 kommer jag att byta upp mig.. :-)) | |
|
du får min för 75` BMDoubleV Min bil: Länk |
|
| vaders varför har du inte bilen på morsan eller farsan tills du fyller 24 | |
|
Den har R-nummer = Import. Du bör kolla upp det mycket låga miltalet på 12800 mil ordentligt. Verkar suspekt. Det är 1160 mil per år det. Det är alldeles för lite. mvh |
|
|
Japp.. får se hur man gör.. kan hur som helst inte lägga ut å mkt pengar.. max 50k för en 318,320 is 93-94... Dyger väl upp nån trevlig snart.. :-) |
|
|
vaders: max 50k för en 318,320 is 93-94... Menar du då alla varianter på dessa bilar? Spelar det ingen roll om man t.ex. har en Sv-såld E36 med 10000mil och 2ägare och sen en importerad med 19000mil och 9 ägare? Tycker det e lite fel att säga max 50k för en E36 93-94... Bryr sig ingen om skick eller historik längre? Mvh Tobias |
|
|
självklart betalar jag midnre för en bil som gått mycket och som har lite utrustining.. jag menade bara att jag max kan tänka mig att lägga ut 50k allmänt.. Jag personligen värdesätter mer att en bil gått lite och är i orginalskick än att den har mycket utrustning och är stylad.. //jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.