|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Vet att Z4an inte är några problem att vinterköra och tror även att Z3an går (speciellt om bilen har hardtop). 330iX är inte dyrare än bilarna utan Xet, däremot lite svårare att få tag på eftersom de inte är lika vanliga som övriga modeller. |
|
| Acey: Okej, då kan jag fortsätta kika efter Z-bilar som kan anses va intressanta, har ett år kvar med nuvarande bil sen återgår jag till bmw och troligen med en modell som börjar med Z :-) Hardtop kommer definitivt att införskaffas iaf. | |
| bmw320i. Jag kikar också åt Z(4) hållet, inga problem med softtopen fast det är ju klart att det är inte speciellt kul att ha den stående ute i regn och rusk. Så har man garage skulle man i teorin klara sig utmärkt utan hardtop. Dock tar trots allt naturen ut sin rätt och softtopen blir trots allt mer sliten. Dessutom blir bilen varmare i kupén snabbare än en vanlig bil :) Med DSC III och bra hjul är det dessutom en hyffsat säker vinterbil. Lite OT sorry. | |
| acey: Okej, jag har väl tänkt ha bilen i garage åtminstone under vinterhalvåret iaf mest pga de faktorer du nämner, även om jag har hardtop så... Lutar dock åt att jag nöjer mig med en Z3, men det är ju ett tag tills jag ska slå till så man får ju se hur mycket Z4'orna faller i pris innan dess. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.