|
|
|
|---|---|
|
Avusblå 95:a Import 01 ca 13.000 mil Fint skick PDC Elcab Elrutor x 4 Stora datorn Svart skinn CD stereo Stolsvärme Dubbel klima (analog) S-bok Original cab fälgar Värde ca? /K | |
| Mellan min tumme och mitt pekfinger privat 145.000, bilhandlare + 10%. | |
|
Ojojoj, här är det visst nån som saknar sin M3:a? Först Porsche och nu M3 Cab :) Jag instämmer i CBM3C's bedömning, 145' är nog rimligt. Den är ju ganska välutrustad förutom elstolar, som du hade i förra bilen om jag inte minns fel? Milen kan nog stämma eftersom det är en cab men det kan ju vara värt att kolla upp så gott det går. Det finns möjligtvis ingen annons med bilder att länka till? Annars är det väl bara att provköra, du vet ju hur en fin M3 3.0 ska kännas! Jens |
|
|
En Cab kan gå långt söderut vill jag lova. Jag hade en -97 med import -00 som hade gått 7800 mil på tre somrar. Men som du säger 14.000 låter realistiskt, den har ju gått dubbelt så många somrar som min hade. |
|
|
Haha! alltid "grabbarna grus" som svarar! :-) Man har sina gamla M3 vänner här! det känns tryggt! Fan, jag visste att jag skulle ha abstinens...men detta är ju jobbigt. Har kollat runt på Porsche 944 etc...men hur man än vrider på det så får man mest bil för pengarna med en M3...så är det bara! snyggast är den också.... Kanske bara så att jag tröttnade på min färg...& coupé. Så en fin cab kunde ju vara ett alternativ... Jag vill inte länka till annonsen...andra kan ju se den! ;) Mailar bilder på bilen till er, så får ni komma med kommentarer! Klas |
|
| Ni har mail grabbar! | |
|
Klart man måste hjälpa en förtappad att hitta tillbaka till rätt märke igen :D Jo, M3 E36 är verkligen mycket bil för pengarna. Jag har grym ångest för att sälja men tyvärr är det lite andra prioriteringar som gäller för tillfället. Kommer inte åt jobb-mailen tyvärr, sitter hemma och säkerhetsdosan är kvar på kontoret... men jag har ju alltid min hotmail: jenshostbo@hotmail.com. Du får gärna skicka några bilder dit eller t o m länka till annonsen om du litar på att jag inte åker och köper bilen mitt framför nosen på dig ;) Jens |
|
|
Hittade en snarlik för 139.000:- då jag sökte lite... Skulle förvåna mig om han inte tar 130.000:- vid en snabb och smidig affär. Ska man sälja cab är det nog hög tid, blir nog svårare för varje vecka av sommaren som går. |
|
|
MrMarsupilami och andra: det här är helt OT, men jag ville inte skriva hela min mejladress i ett forum. Det är så man pådrar sig spam och annat skit. Det finns "robotar" som söker efter hela mejl adresser på sajter. Mycket bättre å skriva dittnamn_at_hotmail.com tex. Bara ett tips :) Mosse: får du i det hela tatt sova på natten efter du sålde M3:an? ;) Värderingen sätter jag mig på samma linja som dom andra, rundt 150' lykka till! "If you have to ask, you can't afford it" Mvh Eivind |
|
Wiman |
Hej Jag köpte min M3 -95 cab 12300mil för 110 000:- den är i toppskick ,,,honbehövde pengar.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.