|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
jag hade velat köra med min bil men den har inte blivit klar än!! Billmans gamla kaross med bmwandreas gamla 754hk snurra! |
|
|
Kan jag vara ledig tar jag 338:an och hakar på Alpina-jimpa ner Bättre att stessa en fläkt än fläkta i stressen |
|
|
Skulle gärna vilja komma å kolla för å få lite inspiration till mitt E28 turbo bygge som ska dra igång i vinter men det är begravning för en gammal klasskompis så det går tyvär inte... Får komma nästa år istället, å då är förhoppningsvis bilen klar... ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Kommer troligen en e23 och en e28 med övertryck från Gävle också.. Får nog sklar klassindela på antat bar istället ;) |
|
Hmm, vet inte om jag ska komma...Kopplingen slirar och jag har inte fått tag i nån fet lamell... 24v m50tic touring tror jag heller inte kommer... |
|
|
Må f*n ta er om inte någon filmar från träffen...=) Bara att konstatera....de e surt att bo i Finland....=(......man missar allt det goda med livet..... |
|
|
Ja d e nog surt i Finland..Men det är ju därför Finlandsfärjorna finns!=) Boka en sista minuten vettja! Mvh David Bilen: Länk |
|
|
Jag kommer med min Z3 och en E12 3,4 turbo om vi får ordning på ett läckage som uppkom igår. Mvh Henrik |
|
Franke |
Om inget annat dyker upp så kommer jag att vara på plats med filmkamera. Kommer i första hand att filma 402m. Filmen klipper ja sedan ihop och delar ut på dc++ Mvh Danne |
|
Bra att ni filmar! Vi får försöka med så mycket drifting vi kan i konbanan:) |
|
| Sluta nu Andreas! JAg kommer fan imorrn, kan nog inte hålla mig :) | |
|
Blev du så sugen att du behövde skriva det tre ggr?? ;-) Jag kommer också förresten! Skall bli roligt..första BMW-träffen man är på, ser verkligen fram emot det! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
Japp, precis ;) Nähh men det 3 år att posta ett inlägg här, klicka man på besvara knappen tillräckligt fort några gånger verkar man få några extra inlägg :) |
|
|
Hur ser vädret i Gävle ut inför imorrn? /Robban Länk |
|
|
Ser ut att bli run 11-12 grader och någon regnskur om man kikar på Länk ///BMW - Was sonst! |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Rapport direkt från flygtornet på rörberg: Grandienta vindar borgar för bra väder, risken för en regnskur, dvs ej regn utan en skur, är 15-20%. Vindar från kusten ska tydligen hålla vädret borta, säger han som vet. Vädert här i kväll är strålande. Nu är det dags för fotboll, och sömn, så man orkar hålla låda hela dagen imorgon... Väl mött. Jörgen- som nu dragit kabel och avspärningsband hela kvällen. |
|
Skit, tändspolen är trasig på turbobilen, nu blir det bara Z:an! Mvh Henrik |
|
|
Hade vart kul å filmat lite.. men jag kunde tydligen inte ta ledigt fast jag sa till i 1 månad innan!!! Känns som extraarbetarna får stå i medans andra kan ta ledigt för att dom VET att jag skulle p å gävleträffen! men men, hämden är juv... kan ju alltid hoppas att den "fan" inte behöver min hjälp nångång! :( Hade fixat dv kamera och en jävla massa band.. sat 2 extrabatterier... hade blivit en del.. men men..... säjjer bara det! F-U-C-K!!! Länk |
|
|
hur går det? nån som kan avge lägesrapport?! :) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.