|
|
|
|---|---|
| Ja bar undrar om ratten passar eller måste man köpa en helt ny som ska passa till E32? Mvh Danne | |
Ras.mus |
Jag köpte en som suttit i en E34. Han som sålde bedyrade att den skulle passa. Det gjorde den inte... Prova först!! |
|
Det passade i min. Jag skruvade själv av min rakt ur M5:an och monterade den i 750:n. Inga problem... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
Ras.mus |
Den jag köpte hade iofs inte suttit i en M5 utan i en vanlig femma, typ 525 eller nått. Det kanske är olika i dem? Annars är det olika för olika årsmodeller kanske? Men men, jag är fortfarande på jakt efter en Type 2 M-ratt till min 735:a så har någon en sådan över så vill jag gärna prova... |
|
Mig veterligen skall det passa! Ras.mus: Varför gick det inte? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Även jag har en M5 E34 ratt i min E32:a.. Mvh Janne. |
|
|
Kan tänka mig att det är något på just -87:orna som gör att det inte passar, det är lite som skiljer på första årsmodellen av E32 gentemot 88- o nyare. Annars ska en M5-ratt från E34 passa i en E32! Helt säker!!! ///Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.