|
|
|
|---|---|
| Tänkte byta till mig en Touring (barn tillskott) och är helt förblindad av E36 328 Touring, den är ju förj..a läcker ! Någon som har erfarenheter av modellen och kan tipsa mig vad jag bör se upp med. Har lite AC Schnitzer godsaker till min nuvarande sedan och de passar väl....? | |
Rosebuddy |
Köpte en svensksåld 323:a T -96 i somras och är helnöjd. Det är ingen laståsna men jag tror att den duger gott åt den "lilla" familjen. Hjulhusen inkräktar på bagageutrymmet. Jag får i allafall plats med hela min windsurfingutrustning (två brädor, segel, master och annat bråte)om jag fäller sätena, vilket fö är mycket lätt gjort. Den e tyst, skön att köra och du kommer få lagom mycket motorljud att njuta av i kupén... Min har nu 11700 mil och går som en klocka. Jag har dock kopplat ur strålkastarspolarmotorn och pluggat hålet i behållaren då ena munstycket läckte. Wölke rekomenderade att inte fixa det.....!!! Om du har reling - köp Thules takräcke i aluprofiler (Rapid reling) Ger grym look!! Sätt en pioneersubba i reservhjulet så får du lite fint ljud i oxå. Go for it //Lars |
|
Jag har en sådan och kan bara säga gott om den. Bra drag i motorn och bekväm. Dock är bagaget inte mycket att komma med. Med uppfällt baksäte och insynsskydd(balken)får man precis in en hockeybag. Ska du ha in barnvagn och lasta allt annat som hör barn till måste jag äga att en E34 är lite bättre. 328 är lite trång som familjebil på långresa men annars underbar. Jag har upplevt att den spårar lite väl mycket med lågprofil. Med vinterdäcken går den däremot fint. Kartoffeln und sauerkraut - Jawohl! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.