AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
483

Dalhems Cyclone?

Nån som provat de? Är det verkligen så revolutionerande som dom skriver? . . ... .. det glänser ju väldigt fint..
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Jag har provat, och är INTE imponerad! Hade ett helsicke med att justera in förgasaren (iofs. på min Suzuki 4WD då, men likväl...) för att hantera den "effektivare" lufttillströmningen. Lyckades aldrig riktigt bra, utan plockade ur skiten och returnerade det. Förmodligen kan en insprutare kompensera bättre än jag kunde göra manuellt på suzukiförgasaren (jäkla liten krångelburk det också) men ändå... mja, man har ju inte lust att mappa om motorn bara för att kunan köra med Syclone snurran... så tycker jag iaf. någon som upplevt at tdet verkligen fungerar??

Gillar du också 80-tals BMW och kanske särskilt E23? Då ska du höra av dig till mig, håller på och sätter ihop en maillista för dessa bilar!
Je
722
Jesper_w
BMW 3,0CS -73 Blivande "sportvagn"
Cyclone...............

Jag trodde att det var ett dåligt april skämt när jag såg det........................

Hur något som påverkar luften vid filtret kan påverka hur luften strömmar förbi spjället som är öppet 3mm i 90 pinn ska fungera är för mig en gåta.

Har inte tid att skrive mer tyvärr.... Men det låter mer som en produkt för en hästskojare än för en ens halvseriös trimmningsfirma.

//Jesper
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.