|
|
|
|---|---|
|
Innan facelift helst...har sökt men inte hittat. De som jag hittade afnns inte sidorna kvar på så jag är tacksam om någon kan lägga in bilder el länka någon sida. Ny bild 10 Juni- Länk | |
|
Soki: Länk Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Tack, detta gäller aero paket I och sitter på en 330 cab. Är det någon skillnad på den och på sedanen som finns i frilansar galleriet? Ny bild 10 Juni- Länk |
|
|
Soki: Jag har personligen aldrig ett sett ett aeropak I på en coupe/cab. De finns något otäckt aeropak som är poppis i staterna. De ser ut såhär: Länk Finns även i sverige men e VÄLDIGT ovanligt. Skulle kunna vara de som kallas aeropak 1 på coupen. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Men om de är -02:an du vill få värderad så skulle ja tro att de sitter AeroPakII på den med hög säkerhet. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Aa det var nog denna jag såg. Satt på en 330cabrio, såg lite för mycket ut för min smak men aa, allt går ju att byta. Ny bild 10 Juni- Länk |
|
|
Nej det var faktiskt ettan som satt på...tyvärr. Ny bild 10 Juni- Länk |
|
|
På en -02:a cab? hehe, okej. De har jag ALDRIG sett faktiskt. En Aeropak II front är iof inte särskilt dyr. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Skulle hellre ta och köpa en M3 front om det går...men då skär det sig i och med kromlisterna samt att bygga på ett utökat "chromelinepaket" som är ett av målen om det nu skulle bli en sådan bil. El så kanske man lär sig leva med "Aero1:an"..?=/ Ny bild 10 Juni- Länk |
|
|
Soki: M3 fronten passar inte bolt on. De är en del bök innan man får den o passa, kika här Länk Att köra utbyggbart chromeline tycker jag skär sig lite med aeropak överhuvudtaget. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
jaha ok... va synd. =/ Gillar mer elegans än sport iofs. Kanske får ta och byta till orginal istället. Många tankar rör sig i huvet just nu. Ny bild 10 Juni- Länk |
|
|
Aerodynamick pack 2 ser du om du klickar på länken nedan. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.