|
|
|
|---|---|
|
Ännu en döds olycka i Helsingborg, denna gången utan en Bmw. Men är det någon här nere som vet vad som har hänt?? Länk Mvh BJÖRN No body realy dies..... | |
|
Makabert kanske, men man kan ju undra om inte hög fart + inga bromsspår + klockren träff på bastant betongpelare tyder på en avsiktlig krasch. Fy f-n.... /// Gunnar E. |
|
|
Behöver inte vara avsiktligt. Min lillebrors svärfar omkom på ett liknande sätt för 2 år sedan. Men anledningen till att hans lastbil rammade ett betonfundament var att han fick en massiv hjärt-och hjärninfarkt, han var död innan lastbilen klämdes fast. Men det gör inte saken mindre tragisk. |
|
|
En Audi A3 har väl förmodligen ABS bromsar, så det var kanske därför inga bromsspår syntes. BMW CS #5206 |
|
|
Ryktet säger att det var en avsiktlig olycka och mannen i fråga var döende i cancer och över 50 år. Jag brukar iof inte tro på rykten men det ser faktiskt ut till o vara avsiktligt. Trist som fan iaf!! Gunnare: Det enda som talar emot att det skulle vara avsiktligt är att det inte var en klockren träff in i fundamentet. Så som bilen ser ut så var han nog inte överdrivet skadad av krocken så det betyder ju att han levde när bilen började brinna. Fy fan! O man tycker ju att det finns bättre sätt o ta livet av sig!? Men det kanske bara var ett infall av honom?!? Vem vet? Kör lungt!! Mvh BJÖRN No body realy dies..... |
|
|
OT men jag måste fråga dej 1BJÖRN! jag såg din bil i stan som hastigast för ett tag sedan. jag inbillar mej att du har en ny nummerplåt fram (alu) och en plastskylt bak?! såg jag fel? ganska ovanligt att ha två typer av skyltar annars väl? sorligt att Hbg ska behöva få fler offer. det är alldeles för många. en är en för mycket. |
|
|
fabi_no1: Du har hök ögon! Det stämmer att jag har en alu fram och en i plast bak. När dom stal min frontspoiler så fick dom med sig min skylt fram =/ .......Och eftersom den i plast är snyggare än den i alu så valde jag och bara ersätta den fram och inte båda. Har dock fixat en ny i plast som snart ska på fram =) Tur att man har händiga polare! =) Mvh BJÖRN No body realy dies..... |
|
|
Sen vill jag inte byta ut den där bak. Den har jag haft på alla mina bilar och jag inbillar mig att den ger mig tur =) Mvh BJÖRN No body realy dies..... |
|
|
okej... stal frontspoilern? finns väl ingen marknad för stulna frontspoilers?! Alla har vi våra lyckobringare! (min turslant är min BMW keps). *om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?* |
|
|
fabi_no1: Det finns en massiv marknad för stulna delar till alla Bmw E36.......Tyvärr.... Mvh BJÖRN |
|
|
man kan ju vara glad över att man inte har koll på den marknaden... :-/ //Fabian |
|
|
Angående att folk begår självmord genom att smälla bilen in i betongvfundament istället för att tex hänga sig har med föräkringspengar att göra... __________ I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.