|
|
|
|---|---|
|
är väldigt grön på ämnet så efterlyser nu program för att räkna ut lite lådtyper och volymer... vet att man kan få hjälp med sånt hos olika firmor men en bra karl ska ju reda sig själv...eller hur?? Frazze Lev fort, dö ung och bli ett vackert lik!!!! | |
Robsarve |
Helst inte, kräver mycket teoretisk bakgrund innan man får till det rätt för bilen. I del 7 av lilla bilstereoskolan på nordicaudi.com så finns det både teori och länkar till olika program. Skall du bara ha en låda så är det lättare att fråga här... |
|
hmmm...mycket att läsa och snabbt konstaterar man att även om jag ser mig själv som en bra karl så tar jag mig vatten över huvudet om jag ska ge mig på detta utan expertis...givetvis så får jag det ju att låta men vill man få det att låta bra så inser jag ju att jag får masa mig in till nån firma i Linköpingstrakten :) Robsarve:::tackar för infon...en riktigt bra sida även för dom som inte åker DKW :) Frazze Lev fort, dö ung och bli ett vackert lik!!!! |
|
Robsarve |
Tackar, får väl hoppas det löser sig i slutet för dig. Kan ingen firma i linkeboda rakt upp-och-ned (förutom ARD) men Bra Ljud i bil i Norrköping är duktiga |
| det finns ett program på www.mds.se nu vet jag inte om det r ett demo program med felaktiga parametrar eller fullversion men det kan vara värt att prova | |
|
Här finns ytterligare lite intressanta program och övrig information: Länk Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.