|
|
|
|---|---|
|
Hur viasar den digitala mätaren i B10an, e d samma som B7, att den visar 2.0 när du laddar 1, eller visar den vad du laddar? jimpa | |
|
Min visar som mest 1.6-1.8 beroende på om jag har på fullt laddtryck eller inte. Och det faktiska laddtrycket är väl 0.6-0.8 så att det verkar ju vara +1. AlpinaJimpa, fan jag vill se din kärra någon dag hur lyckas jag med det som? Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
:) Jadu, jag vet inte, den kommer nog inte fram den här sommaren, går i skola i Ö-vik å dubbla boenden, så det finns varken tid eller pengar för nåt nu. E lite jag skulle vilja fixa med innan jag tar ut den. Men visst åker väl ni S-vallgrabbar ner över helgen till Gävle? Bästa helgen på året! jimpa |
|
|
AlpinaJimpa! Fasen, har du några fina foton på bilen då? Jag får se om det blir någon resa för min del i år neröver, måste skaffa ny bromsbelägg till bi-turbon först känns det som. Har några på min under Länk Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Njae, har inte nå riktigt bra bilder på den. Finns väl nåt på beemer.mine.nu, men jag tror de e färre nu. Däremot va de nån som tog fina bilder från Sättna ifjol, men jag vet inte vem d va. Klart ni ska ner! Ragga ihop ett gäng å hyr stuga där över helgen, så gör vi varje år, hur skoj som helst! Ni må väl kunna vara ett gäng som åker beemers i stan. jimpa |
|
|
Bilder på Jimpas Alpina: Länk Länk "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Det va som fan! Tackar för det inlägget! Fan, du har bättre koll än mig du!!:) jimpa |
|
|
Det var inte så svårt, sökte på "Hoting" så hittade jag länken. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Vacker kärra! Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Ja, den e fin. Det är från Jämtträffen, blev Peoples choice där. jimpa |
|
| Visas möjligen trycket i PSI? | |
|
Nej, bar på både B7 och B10. jimpa |
|
| Det är väll precis som Audi har på sina också? Atmosfärtrycket + övertrycket? | |
|
DMC, Helt korrekt! Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.