|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad ger steg 2 då?? Kostar ca 64000:- alltså...hm.. Det är saftigt det...då ingår väl bara själv kittet..inga andra grejer som kolvar, stakar, toppackning o.s.v.? MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Det man ska titta lite närmare på är att Starre's länk handlar om en M3 US motor, inte M3 3.0 eller 3.2. Tror som 540is att det går att lösa med ett samtal till Norge, eller titta på: Länk Mvh, /Wille __ Bilen: Länk |
|
|
Alla sånna där köp kit med kompressor eller turbo är ju svindyra om man tittar vad man får...köper man enskilda grejer och fixar och donar själv så lär det ju bli bättre och kanske till o med billigare....Jag skulle ju aldrig i helvete våga överladda utan att gå igenom hela motorn..och byta alla lager, kolvar, stakar, annan koppling, gå igenom lådan..och så....men det är ju jag de.. Synd att man inte har pengar till detta just nu...... MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Nån som har erfarenhet av G-power:s produkter här ? Mvh |
|
|
G-Power kör med Asa:s Centrifugalare. En sån som jag har installerat i min bil. Dessa kompressorer har den absolut högsta verkningsgrad av alla Centrifugalkompressorer som finns att tillgå. Jag köpte min direkt ifrån ASA. Riktigt bra grejjor... Bilen går ju framåt med, även fast vissa på forumet inte vill tro det... Mvh Kimmo. |
|
|
Estorilmongo -> Din kärra är bland det grymmaste jag sett å hört, hur fräck som helst......å framåt verkar det gå också 6 Cylindrar å bakhjulsdrift....kan det bli bättre? |
|
| estorilmongo: har du mer info på din kärra ? Bilder eller en liten film kanske ? :) | |
|
Kommer att ladda upp en eller ett par filmer på lite körning med min bil om nån vecka, ska redigera dom mm bara. Snart dags att ställa av den oxå, men det är svårt. Vill ju köra så länge det går... Mvh Kimmo. |
|
|
Ska man kompressormata så är det skruvkompressor som gäller vad jag läst mig till. Styling kompaniet säljer sådana kit till M3 3.0 & 3.2. Länk |
|
| Om det blir aktuellt för mig ska jag kontakta ESS i första hand. | |
|
estorilmongo: Ska bli trevligt att se.. Filmerna kanske blir så inbjudande att man bara måste köpa en kompressorsats i vinter.. ;) MVH / Jacob |
|
|
Sluta prata om kompressor! Blir ju såå sugen! ;) Mvh, Robban |
|
|
nu har även Sveriges Konung kört kompressormatad BMW CSL :))) Så de som tvekar kan jag bara säga, gör som kungen kör kompressormatat. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.