|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej grabbar! Hur bra känner ni till ESS? Blev plötsligt mycket intresserad av att möjligtvis kompressor mata Z4 till nästa vår. Priset ligger strax under 6000usd ca 5500€. Inte såå farligt, men hur bra är dom? Finns det erfarenheter? | |
|
Jodå, det finns flera stycken på forumet som har förädlat sina maskiner, prova sök på ESS. Kolla även in Askens reportage ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Kan bara säga positivt, grabbarna blir bättre & bättre varje år :-) | |
|
Turbocenter Stockholm monterar väl deras kit numera också? /Wille |
|
| Turbocenter ligger även bakom en del programvara till ESS kit... | |
|
Känner till ESS rätt bra, min bil går som en klocka utan problem. Inget att tveka på, utan slå till bara ;) Jag kan ordna med montering ifall du bor i västsverige eller ska till sommarland eller liseberg någon dag nästa sommar. Här kan du skåda lite klipp från mitt hårdtest av bilen: Länk CSL Re-Loaded -04 Länk |
|
|
Nån som vet om det finns kompressorkit till M3 E36 ? Mvh Ulrik |
|
|
det finns till u.s versionen MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Gladiator´n: Kan bara säga att din M3:a är den snyggaste jag sett, och vilket motorljud..ojojoj´...vi som bor så nära...jag betalar dig om jag får åka med en sväng alltså:) MVH: Henrik ///M3 |
|
|
hehe...jasså vart bor du? Jag får väl hojta till när det bär iväg till bana nästa gång. |
|
|
Bor i Lidköping..alltså nära kinnekulle...ja, vore grymt kul alltså... MVH: Henrik ///M3 |
|
| ESS Steg I kitten är väldans prisvärda, rekommenderas ! | |
|
MMM, man kan ju inte säga annat än att man är riktig sugen.. :) MVH / Jacob |
|
| Nått kompressorkitt måste väll finnas till M3 E36 3.0 ? | |
|
Ulrik_: Här hittar du kompressorkitt till M3 E36 3.0 Länk Tuning#780 MVH / Jacob |
|
|
ESS har inte nåt kit till Euro E36 M3 i prislistan men om du kontaktar dom och bevisar att du är över 20 år gammal och din bil inte gått 40'000 mil så kan det nog lösa sig :-)))) |
|
V12 LeMans |
hade varit kul med 411 kompressorhästar i min 540 , ;-) Men då får man naturligtvis göra fler "uppgraderingar" på bilen . |
|
Dinan:s kompressorkitt ger 102 hk och kostar $5995.00.... nej tack ;) |
|
| 540is: Tack för tippset, har ju fyllt 21 så då borde det gå bra ;) | |
|
Ulrik_: Länk tror att ägare finns någonstans på forumet:)) |
|
| Starre: tack för länken ! Där står det att steg 2 från Dinan kostar 8500 dollar vilket borde bli ca 70 000 kr i svenska ? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.