|
|
|
|---|---|
|
Hej! Eftersom det inte verkar vara någon X3 ägare som hänger här på forumet, så har jag börjat att leta efter andra BMW-forum, likt Autopower, fast utomlands(engelskspråkiga).Jag har hittat följande sidor på nätet;Länk och Länk Någon här som känner till fler bra adresser? /Anders | |
|
På touringklubben har vi snackat en hel del om E83 ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Jag tror Anders redan är medlem i Touringklubbensforum.:) | |
|
Jahaja..... Inte lätt att hålla reda på alla "nick"! :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Jag har minsann inte missat touringklubben, som Bayern M skriver.Senaste månaderna har jag sökt, sökt och sökt på nätet med sökorden BMW, X3, E83, så förhoppningsvis har jag inte missat något väsentligt!?Och med tanke på inläggets respons så kanske det är så? /A |
|
|
Kolla med Hasso, han lär hålla igång på några engelskspråkiga forum. /Udo Dirkelsniff |
|
|
Länk Länk www.tuningnews.net/forum/index.php Vet inte om det här är något av intresse Länk ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
|
Länk ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Länk Länk Länk Länk Engelsmännen är rätt kul snubbar :)) ///MVH Hasso Länk |
|
Har lite problem med stela fingrar i kväll nu skall väl denna funka:Länk ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
|
Tack:-) Nu reder jag mig ett tag, skall kolla in länkarna! /Anders |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.