AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
945

När kommer 1-serie forumet?

Njuren
E det ingen som köpt sig en 1-serie?Isf e det dags för en uppdatering av forumet med 1-serie delen =)

BMW - i nöd och lust
Ar
164
Arash
518i -93
det finns ju ingen forum för 6 serien heller
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Jag kan tänka mig att ett forum för 6-serien respektive 1-serien skulle vara ganska svårt att "hålla" vid liv eftersom detta är ganska ovanliga modeller... Dessa platsar nog bättre under "samtliga bmw-modeller". Men vem vet i framtiden när dessa modeller blir lite mer "vanliga" så kanske ett sådant forum kommer?!

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Än så länge är det väl mer motiverat med ett X-serie forum i så fall. Om ett par år finns det däremot säkert underlag för 1:an.
Ek
496
Ekan
323i Coupe -00
Att skapa ett eget forum för 6 serien kan jag hålla med om känns lite onödigt med tanke på att den inte kommer att köpas av lika många personer som andra BMW:s.

Men varför skulle inte 1 serien kunna få ett eget forum, tanken med bilen måste ju trots allt vara att den ska säljas till en stor kundkrets som vill ha alternativet BMW som en mindre bruksbil än den vanliga tre serien, antaligen sm alterntiv till golf, audi eller liknande.

Detta borde väl göra att den i alla fall inom ett år skulle kunna ha en stor kundbas. Förutsatt att leveranstiderna inte är väldigt långa.

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.