|
|
|
|---|---|
|
Länk Det är ju så otroligt onödigt att det ska behöva hända. Diesel-räsern | |
|
Läste också det innan. Livtidsfängelse borde han få och då menar jag inte bara 10 år eller vad nu "livstidsfängelse" är i Sverige. |
|
pob |
Fyfan säger jag! skottpengar på rattfyllon! Kärleken - Länk |
|
Jag försvarar INTE fylla i trafiken!! Men hur nyktra var killarna, som åkte från en förfest till en annan fest? Och TVÅ på en moped..... Hur som helst är det mer än sorgligt när sådant här händer, oavsett vem som är vållande. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| Ja det är tragiskt.. | |
|
Villarosa: Vad jag har hört så var mopeden en EU-moped. Vilken man får lov att färdas två på! Vilket skick dessa killar va i har jag ingen anning om men det är hemskt när sånt här händer. Min åsikt är att har man en gång kört rattfull så bör man aldrig få sätta sig bakom ratten igen! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Jepp det är lagligt och åka 2 på en EU moped om båda har hjälm. Men det spelar ju ingen roll om det var lagligt eller ej för ingen förtjänar och bli nermejad av en dum, full jävel som är totalt avsaknad av hjärna. Tragiskt.......O hoppas att det jävla fyllot får en livstids bakfylla!! Mvh BJÖRN No body realy dies..... |
|
|
Sa det innan på Don´t Drink and Drive tråden. De där stackars killarna hann inte ens komma till det roliga. Men måste säga att man ofta ser unga grabbar och tjejer som helt utan förstånd skjutsar på moppar och ofta utan hjälm. Men det rättfärdigar inte att man kör med alkohol i kroppen. |
|
|
Inför alkolås direkt! Han som körde bilen borde ju va tvungen o ha det direkt!!! Tragiskt... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.