AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.993

Priser på e 32

Sida 2 av 2
Ma
2.231
Mats J
750iA -92 Svart
750iA -91 Grå
Alpina B12 -90 Svart
Jag brukar oftast köra mina bilar tills det är dags att skrota dom så för mig spelar inköpspriset större roll än om den går att sälja. Man kan ju alltid spara sin gamla bilsom reservdelsbil åt sin nästa bil. (så har jag gjort när jag kört Saab 9000 så jag har ganska stort reservdelslager nu, bara det att jag ville åka något annat nu.) så snart står det säkert en reservdels 750 på tomten om historien upprepar sig, dessutom skulle det va ball med en MC med V12:a, jag har en kompis som hade en med Cheva 350 V8 ,måste ju bräcka honom....
/Mats J
Mats J.....Din ide` är väl helt ok...om man har en stor tomt & ställa alla bilar på....:)
Ma
2.231
Mats J
750iA -92 Svart
750iA -91 Grå
Alpina B12 -90 Svart
Ja de e rätt fullt här nu... Jag håller påatt städa lite... en hel reservdels Saab 9000 bakom garaget och den förra saaben i delar i ett pallställ i garaget (och lite överallt förresten)
plus en Ford Thunderbird -60 cabbe och en Pontiac firebird T/A -82 och en Dodge van -97 och en Ford Thunderbird -60 coupé, åsså fruns bil förståss.
Så visst e de bra med en tomt...(utan grannar inpå)

/MatsJ
Paap Reeder
Hej svardska!
Du som inledde tråden .... nu har priset kommit upp litet ty nu finns en 89:a på börsen som man begär 70´ för.

MVH /// Paap R
svardska
Hej Paap!

Jo jo! om milen verkligen stämmer så tycker i alla fall jag att det är ett "klipp"
Tänk vilket skick den måste vara i!

Min däremot sjönk kraftigt i pris idag! Nån kommunist har tryckt in höger bakdörr rejält! Och lämmnat platsen med ett hånflin på sina giriga läppar antar jag!

Du har väl tillgång till vissa "arbetsredskap! som jag känner stort behov av just nu.

Det finns spår av Volvas grönmetallic på dörren! Och jag tänker skjuta skarpt på varenda sån jag ser!

Livet är orättvist! det är bara dom goda som råkar illa ut hela tiden.

MVH
k´sVärd
It´s my way or the highway
Pr
59
Prm2
735-87
Känner med dig svardska, inträffade mig också för ett tag sedan.
Att folk inte kan köra bil visste jag men gör man fel så borde man stå för sina misstag i alla fall.

Synd att man inte hade några vittnen så man kunde fått ett körkort indraget.
/Per
Visa användare
225
zaharald
750iaL -92
520i -89
Härligt miltal på den 89án,,snittar 253 mil om året. Inte vinterkörd va?

Zaharald
grabbar,behåll era e32.det är dom vackraste bmw har tillverkat

Har köpt en 735 88 billigt och kommer behålla den i många år

kenneth
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.