|
|
|
|---|---|
|
Tja. Ja som rubriken lyder.. vilket är att rekomendera? Det jag tänkte vore att ta 2,8:an o hänga på en turbo för att sedan använda 3,5:ans sprut osv.. Är det en dum idé eller vad säger ni andra? Är ny vad gäller turbo.. Det jag ser som ett stort problem det är ju bränslet o luften.. Man måste väll ha så man kan justera både bränsle o luft för att få maskinen till att gå? Snälla säg nu inte att jag ska söka för det har jag redan gjort.. Tacksam för tips o idér.. Achtung! | |
|
Skal du først bygge deg en sånn motor, så ville jeg bygd på en 3.5 liter.. Det er billig ekstra kubikk, som hjelper deg å få mere effekt uansett hvordan du vrir på det.. Og så ville jeg en gang for alle kjøpt datasprut.. Haltech, autronic, electromotive eller lignende.. Du kommer aldri til å få motoren din til å gå like bra uten.. Søk f.eks på: 535 AND turbo , så kommer det nok masse fine tråder :) |
|
|
billigaste sättet att justera tändning och sprut med motronic är att köpa en smt6, kostar c:A 3500kr. se etapp.se eller prata med twinturbo. TwinTurbo=Twice the fun :D |
|
| du får Megasquirt och edis6 för 3500 å det är 20 gånger bättre än smt6!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.