|
|
|
|---|---|
|
hehe det är ju ett under att filmen har lagts ut på nätet. Länk | |
|
Där fick dom!!! Typiskt Amerika, tror att dom är bäst bara för att dom är störst och har störst prylar. /Martin -jag räds inte långmilare- |
|
|
Sidan fungerar inte längre=(, någon som vet en annan länk till den filmen? /Jonas Min Bil: Länk |
|
|
Filen finns även på DC++. ancient.myftp.org |
|
|
Om man har mac da o inte kommer åt dc++ =( ? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Om man har mac da o inte kommer åt dc++ =( ? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
<<hehe det är ju ett under att filmen har lagts ut på nätet.>> Just det, kan det inte vara så att den är fejkad tror du? inte ens en liten chans........ /Anders C |
|
|
haha.. har sett den nu=), höll på att dö av skratt! Prova sök på google.se jag hittade den där. Min Bil: Länk |
|
| Jag hittade den här: Länk | |
|
Drutten, tackar så mycket! Mina andra lnlägg försvann... Ja det känns ju som att det är BMW-killar som kör amerikanaren oxo... Men är det kaxiga amerikanare som inte skäms för att lägga ut ett klipp där de får spö så e d ju mäktigt! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
liknande filmer finns på www.racingflix.com. Bara att registrera sig och börja ladda ner. Finns bland annat åtskilliga sekvenser med en äldre trimmad M3:a som slåss med vipers, porsche & ferrari. Plus ett otroligt arkiv med top gear förresten.. Mycket nöje. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.