|
|
|
|---|---|
|
Var på besiktingen med min pärla och dom sa att jag var tvungen att byta styrleden ... vistt tänkte jag om det var det enda dom kunde anmärka på efter den stått i ett helt år.. for på mekonomen och sa att jag vill ha styrled höger yttre ..visst sa han och frågade mig efter bils reg nr och gav mig den det blir 189:- kr ... till helgen for jag upp till damens föräldrar där jag och hennes pappa fick lite tid över så vi gick ut och började riva ... bulten på den gammla ville inte släppa så vi fick såga av den men jag tänkte att det spelar ju ingen roll eftersom vi ska sätta dit den nya nu ... men vad märker man när man ska sätt dit den... jo DET ÄR FEL GÄNG... 15 mil från närmaste verkstad och på en söndag... vad ska man göra... ok shell och q8 verkar inte veta att det finns en sån grym bil som bmw men volvo det vet dom vad det är... så jag fick göra så gott jag kunde kapa gängen på den gammla och den nya för att byta plats och svetsa... det roliga är att den enda svetsen som fanns i närheten var på hans jobb som skogsskördare det var en pinnsvets sen kriget med dom grövaste trådarna jag sett ... gjorde så gott jag kunde där ute i skogen och tog INGA hastrighets rekord på vägen hem med 180 i puls... en fråga är vad skulle ha hänt om den brast blir det en tvärsväng eller ? GISSA OM MEKONOMEN SKA FÅ TUGGA IMORGON !!! "it´s better to burn out then fade away" | |
|
Gör som jag alltid gör när det gäller mekonomen....dubbel och dubbelkolla igen när det gäller beställningar genom dem. ;) Har x antal ggr fått tillrättavisa deras kunnande och dem har t.o.m frågat mig vad delarna egentligen är till...!!??!!?? Då kan man lätt bli lite skeptisk... :) kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
Det finns höger- och vänstergängade blandat på bilarna, varken BMW eller Mekonomen kan veta vad som sitter på din bil. Däremot kunde de gott upplyst dig om att du måste ha samma gänga som du har nu... Ett tips: BMW är i många fall fall billigare än Mekonomen. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.