|
|
|
|---|---|
|
Hej.. Funderar på att köpa ett extractorrör och en trimkam till min 323 E21:a. Blir nog även ett fullflödes 3" system efter grenröret. Problemet är att jag inte hittar nån som säljer extractorrör till min bmw.....:-( Nån som vet nån återförsäljare av extractorrör som passar min bil?????? Tacksam för svar. E21Jerry | |
|
Ingen som vet nått ställe????? E21Jerry |
|
|
har du hört med bildelsimporten? helgonet |
|
|
Har kollat där nu.....de enda dom hade som va i närheten va ett till 83:ans 323i E30, å de kostade 4995:-..... Men tack för tipset. Nån fler som har några förslag???? E21Jerry |
|
|
Hej Det är nog inte längre så enkelt - det börjar bli gamla bilar. Jag har ett ANSA. Det var samma problem för mej att hitta det (för ett antal år sedan) som du har nu. Jag tror att Supersprint också gjorde extractorrör till e21 323. INCA Design och Forza säljer båda två ANSA och Supersprint. Det skadar ju aldrig att fråga dem. De kanske också kan hänvisa dej vidare. |
|
|
den till e30:in passar ju för det är likadant topplock eller tar det i karossen? |
|
|
Jag har ett extractorrör till en 323:a liggandes hemma i garaget.. du kan maila mig om du är intresserad. /Christoffer |
|
|
tjena. vill lyfta det helgonet sa, passar det inte från e:30´n upp till hmm, 86-87? är också lite intresserad, nån mer som har över? |
|
|
tack..men de blir nog inget nu...måste byta styrväxeln..skulle in på framvagnsinställning nu för någom da sen men de sket sig ju.. E21Jerry |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.