|
|
|
|---|---|
|
erfarenheter av detta? hur mycket effekt skall man bestycka för utan risk för komplikationer? 75 hk skulle sitta fint... :) mvh L | |
|
Tjena Laban! hinner du med modsen till Bmw-träffen? ENDLESS BRAKES KKR |
|
|
tveksamt, kanske om jag släpper kaffe koppen o masar mig i väg till garaget ngngång... ;) |
|
|
Bäckis har kört 100hk gas i en chippad M50B25 utan några som helst problem! /Andreas |
|
|
är ochså rätt sugen på att testa.. chip, kammar, portning och planing, extractor, avgas och filter, och sen 75 - 80hk gas.. borde väl gå att köra ifrån nån iaf?.. /mvh jocke |
|
|
Bmw-andreas: aha, låter bra det då borde jag förhoppningsvis inte få några problem med 75 hk.. vill gärna ha "skärp o hängslen" i detta fallet då maskinen ändå tuffat på några mil... hur är det med chip, det höjer ju tändningen till viss del, kommer det kunna ge spikningar i komb. med lustgasen eller? Jokko: nog kommer du kunna köra i från en o annan med den kombinationen! |
|
|
Laban: Du har så rätt, du ska helst inte chippa den. Men de höll för bäckis... |
|
|
vill du vara på säkra sidan, kanske man ska nöja sig med 50hk gas eller nåt sånt?.. är juh ändå rätt bra.. /mvh jocke |
|
|
bmw-andreas: ja det är nog lugnast att ha originalprogramvaran, -låter iaf lovande med potentialen... :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.