|
|
|
|---|---|
|
varnar för den här bilen på mobile.de Va å tittade på den i fredags. Första intrycket är bra den är helt nypolerad men sidokjolarna e solblekta. tyder på att bilen kanske inte varit så skött å bara polerats upp ny. kollade serviceboken som är tryckt 96 och är inte original serviceboken. misstänker att mätaren är skruvad. när jag sa att jag ville provköra den blev å nämnde att jag skulle titta på en annan i Essen så blev han väldigt otrevlig å sa du får bara provköra om du ska köpa den. då sa jag Tschuss bli inte lurad av första intrycket av denna bilen. BMW M 3 COUPE VOLL 112TKM EUR 9.999 Daten: 112.400 km, 210 kW (286 PS), EZ: 05/93, TÜV: 07/04, AU: 07/04, rot, 2/3 Türen, Benzin, Besonderheiten: ABS, Klimaanlage, Zentralverriegelung, el. Wegfahrsperre, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Schiebedach, el. Fensterheber Beschreibung: *RESEVIERT BIS 15.06.2004*ORIGINAL- M3*MUGELLO- ROT, VOLLEDER- SPORT- SITZE- SCHWARZ, KLIMAANLAGE, ESSD, AIRBAG, EL. FH, COLOR, RADIO/ C-CD- WECHSLER- SOUNDSYSTEM, 17"- M3-ALUFELGEN, SPORT- FAHRWERK, SITZHEIZUNG, BORDCOMPUTER, MAL, ZV+ FB, ABS, SERVO, COLOR, AUTOM. ABBLENDSPIEGEL, HECKROLLO, u.s. w., SCHECKHEFT GEPFLEGT, SEHR GUTER ZUSTAND !!!! IRRTÜMER UND ZWISCHENVERKAUF VORBEHALTEN. ... ... .I. K.A. ... .. FESTPREIS. ... NUR HANDEL O. EXPORT ... Leder, Scheckheft, elektr. WFS | |
|
Det finns som vanligt en anledning till att det står "NUR HANDEL O. EXPORT " i annonsen. // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
som tur va så fanns det en annan privatägd 96:a som jag lyckades få för 100 000kr servad var 1000e mil på bmw.. santorin blå.. i kanon skick.. all utrrustning. å trevliga männsikor att göra med. |
|
|
...snygg färg ;-) /Gunnar /Länk |
|
| Sjuka priser, 100k för en 3.2a? Och folk blir sura när de knappt får 100k för en 93a med 20.000 mil på mätaren. Marknaden känns verkligen påväg i botten när det gäller e36orna (har trott att de slagit i, och passerat botten för ett tag sedan men tydligen inte). | |
|
En högst tveksam M3. "Snart hos en skum bilhandlare nära dig".... |
|
|
köpte den av en privatperson fin färg, all utrustning, svart-blått läder, 14 000mil full servad hos BMW, för 11500 så hade jag fått med hans stereo och 18" BBS fälgar. |
|
Lyxkillen |
Hej! Var det en 321 hästars? Grymt billigt!!! Är också sugen på en M3, ´hittade du den på mobile? Tacksam för svar! Mvh Lyxkillen |
|
jag bor nere i tyskland å har letat ett tag men nu hittade jag den perfekta.. kolla även in autoscout24.de den som letar hittar |
|
| yes va en 321 hästars | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.