|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Halloj! Vilka ska till Gävle-träffen den 19/6 från elr genom Sthlm? Vad sägs om att samla ihop oss till en karavan och tuffa i samlat ekipage upp till Gävle? Kan ju bli en hel del trevlig filmning då oxå=) Mvh Tobias | |
|
Det låter ju som om att man kan hoppa på tåget i Uppsala då utan problem :) Jag håller på att försöka få ihop ett par bekanta till träffen, i så fall krokar vi nog på! Försök att komma med en uppskattad tid i Uppsala bara! Tobias? Skaffat ny bil? Det var värst, kul! :) /Marcus |
|
|
Gör som vi lappjävlar, hyr ett gäng stugor å gör en helg av det! Så går vi ut å härjar med funktionärerna på kvällen! Så har vi gjort i 13 års tid, svinkul! jimpa |
|
|
Tobbe: Jag följer nog med.... M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Har du fått tillbaka körkortet redan, eller åker du M5-Taxi upp?=) Mvh David Bilen: Länk |
|
|
Den här gången kör jag själv. Dessutom så monteras det in en s k "garageportsöppnare" imorgon som man kanske får användning av ;) M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
stephan, i vilken bil kommer du? Mvh Abbe Länk |
|
|
Abbe: Då STEPHAN inte verkar vara upp så här sent:))så svara jag åt honom....M5. |
|
|
Darklight: Kul att du hänger på =) Jo, nya bilen blir det.. Allt e snart klart med försäkring etc etc etc *suck* Slutet på månaden lutar det åt, så den får stå i garaget ett tag till. Men den som väntar på ngt gott =) Lacken härdar ändå efter en lackförsegling hos Sthlms Bilvård. Hoppas vi blir fler från Stockholm i karavanen! =) Stephan: När tycker du vi bör åka från norrort? =) Mvh Tobias |
|
|
Tobbe: När vill du vara där?! :)) De öppnar 07.00 och det tar ca 2-3 timmar att köra beroende på snitthastighet. Ska vi dra 05.00?! Abbe: Ska bli trevligt att råkas i år igen... Darklight: Om vi drar 05.00 så borde vi vara i Uppsala (McDonalds?!) ca 06.00-06.30. Tar gärna ditt mobilnr så vi kan ringa när vi är på ingång... M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Stephan: 2-3 timmar? 18mil = cirka en timmes körning! :-D hehe... nej men det blir nog fint att åka från berga kl 05.00... Då kan vi ta en frulle på donken i Uppsala me Darklight =) Mvh Tobias |
|
|
Om vädret ser ut att hålla sig som de lovar idag så kommer jag och Bruno med på morgonen, McDonalds vid Fyrislund (utmed E4 i Uppsala) låter som en bra plan! De som behöver få tag på mig så finns jag på 0703-786134 /Marcus |
|
|
Hur många är beräknade att komma på gävle träffen? Vad gör man där förutom att titta på bankörning och snacka sk*t? Cruise? Fika? Ny bild 10 Juni- Länk |
|
|
Soki: Vad ja har läst så brukar det väl komma ca 100-150 bilar. Man tittar väl på bilar och bankörning o snackar skit ja=). Cruisen blir ju upp och ner från Gävle gemensamt från Stockholm. Kul om vi får ihop en del bilar så det blir ett tåg med beemers! Mvh David Bilen: Länk |
|
|
Oj så många....mm vi får se om jag dyker upp men 05:00 e lite tidigt. Isf kommer jag senare. =) Ny bild 10 Juni- Länk |
|
|
Tobias... behöver du en kartläsare (läs bisittare)? Jag tänker ju inte åka ifrån dig med min Toyo.... ser inge bra ut, eller hur? PS. Middag med BMW-gänget på Korfu snart?? Mvh Kjell Tidigare forumräv och dekaltrimmare - Nu svikit till förmån för TCS |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Kul med karavan, men trisa inte upp varandra för mycket. Ni som var med året när polisen gjorde en avstäning av E4a, kollade alla BMWn... :) Ni kommer får gasa hur mycket ni vill på angiven plats senare !!! Det ser ut att bli mycket överladdade bilar, och om man ska lita på väderspågubbarna, så ser det ut att bli uppehåll. |
|
STEPHAN, ja absolut. Ska bli kul att se din bil. Det brukar finnas ett gäng där som säljer korv, läsk och sånt. Annars är det inte så långt till MC D. Mvh Abbe Länk |
|
|
Är det någon som vet mellan vilken som man måste vara där och skriva in sig för att få köra?? Jag vet att dom e där från kl 07:00 Förra året åkte vi från Statoil järva krog vid ca 7 tiden Söker billig BMW |
|
|
Jag hakar oxå på i uppsala... kommer tll McDonalds klockan 06.00 ska vi köra den roliga vägen via östervåla? eller E4an? /Jonas |
|
|
Hoppas bara det händer nått me vädret imorrn... Ser ut att bli regn. Vore soft om det sprack upp! Men å andra sidan så kanske det e lite mysigt att åka i regnet =) Powerkjell: Min bil e inte försäkrad förrän den 28:e så jag kommer att åka med David. Korfu ska det bli i slutet av denna månad =) Stephan: Tror du det är ok om jag åker med dig de första 2 milen? David bor ju i V-tuna å man åker ju arningeleden iallafall =) Mvh Tobias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.