|
|
|
|---|---|
| Länk | |
| Är den här värd så mycket? | |
|
Plus för: Utrustningen Färgen Fälgarna Minus för: Importerad Relativt högt miltal Inte VANOS Jag tycker att priset är i överkant. Cirka 35-40 i slutpris är rimligt enligt mig. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Är ett snitt 1580 mil/år mycket för en 5-serie? Jag tror att man lätt kan bli förvirrad av alla "lågmilare" med konstig historik...12 år gammal bil, 19000 mil = ingenting ovanligt alls. /Wille |
|
|
Import -97 enligt VV:s register. sen så finns det faktiskt skäl till att långmilare har gått långt å det är för att dom är mer eller mindre ompysslade/påkostade, hellre en fräsch 25k+ milare än en halvrisig 15k+ milare som måste kostas på för att bli som den där fräscha 25K+ milaren kalle: no offence men tycker du verkligen att 19000-19999mil är ett relativt högt miltal på en 92:a?!? 33000 är ett ganska högt miltal men inte tokhögt ;) (vad min har gått) ___ 316i, när du inte har råd med annat ;) |
|
|
19-20000 mil är absolut inget ovanligt eller högt miltal sett till årsmodellen, ganska normalt! Däremot kommer den magiska 20 000- mila gränsen snart passeras och då sjunker värdet ytterligare. Jag för min del hade aldrig köpt en bil med tvivelaktig historik oavsett miltal. Bara för att en bil gått "normallångt" behöver det inte betyda att den inte är fifflad med. Därför föredrar jag svensksålt - mycket enklare att kontrollera bilens historik! Jag köper hellre en väldokumenterad 15 000- milare och lägger några tusen på den än att köpa en 25k- milare som från början är i bättre skick. De pengarna räknar jag kallt med att få igen vid försäljning, tack vare att min bil då kanske gått 18 000 mil( oj, så lite? enl. allmänheten), snarare än 28 000 mil (kommer rasa inom 20 mil enl. allmänheten) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Den har inte varit vinterkörd dem senaste åren! Får med vinterdäck men dem bör bytas säger han! Har fått mer bilder av säljaren och den ser otroligt fräsch ut på bilderna! har lyckats få ner priset till 44500kr! Vad tycker ni? | |
|
för dyrt.... men här i norrbotten skulle det nog funka med 44500kr... |
|
|
48KSEK låter väldigt dyrt tycker jag. Tror att runt 30KSEK är rimligt. /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.