|
|
|
|---|---|
|
Go kväll!, Jag har ett problem,min El-rollo har fastnat i uppfällt läge och jag har besiktning på måndag, går bilen igenom med uppfälld rollo???? //Daniel Eklund | |
|
nemas problemas för mig iaf Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Inga problem!!! 0km/h - Ventilsmatter 4sek |
|
stefannorr |
Alltså den skymmer inte bakrutan? Finnsj ju inga föreskrifter vad ja vet om en rollo,för den ska ju både funka neddragen o uppfälld utan ioskymma sikten eller? |
|
Alltså, skymmer o skymmer,, det är ju bmw´s originalrollo, svart med hål i.. //Daniel Eklund |
|
|
Om jag inte är helt missinformerad så behöver du inte ha bakåtsikt genom bakrutan. Det skall räcka med sidobackspeglar. Du behöver ej heller ha innerbackspegel. Jag frågade besiktningen detta för några år sedan då jag höll på att bygga en "husbil" och tydligen så kan du m.a.o ha svartmålad bakruta om du vill... Men som sagt det är några år sedan jag kollade detta så...kan ju ha ändrats men jag tror inte det. MVH Martin |
|
| Du får täcka bakrutan med färg om du vill. Igna krav på ljusgenomsläpp där inte. | |
|
Ville bara tala om att bilen gick igenom UTAN ANMÄRKNING! Kändes mycket bra!, dock lite höga avgasvärden.. men som tur var inom testvärdena.:-) //Daniel Eklund |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.