|
Sida 13 av 13
|
|
|---|---|
|
Frågor relaterade till fordon och omkring dessa besvarar jag emellanåt. Frågor rörande annat som utifrån min personliga ståndpunkt icke relevanta förblir obesvarade:) Detta respekteras på detta forum av alla deltagare mig veterligt inlkusive trådstartaren själv. Mvh Asken |
|
|
Farfars namn, försöker ha samma namn på olika forum. Typ mc, traktor, mm mm. Men det gick inte här, så där tog min fantasi slut. Slutet gått, allting gott. Peder A. |
|
|
Det började med någon enkel finsk rockgrupp. Växte större och större, metallica, ac/dc osv osv och vid detta tillfället var jag väldigt förtjust i guns n' roses så det blev det. Nu för tiden strömmar bara black/death metal ur bilhögtalarna... Arrrgh är mitt spelnick, kan bli lite arg när jag förlorar :) Becko är mitt nick från lumpen, heter Beckovic i efternamn men det kan ju bara juggoslaver uttala. Dem svenskade ner mitt namn... Alben, lågstadienamn. Jag hade svåra problem med b och d på den tiden... Tror det var allt. ----------------- Bilen: Länk |
|
|
Namnet valde mina föräldrar en gång i tiden. Ung. 9 månader tidigare valde dom när jag skulle födas också. Mer komlicerat än så är det inte :) AE |
|
| Minns ej om Jag svarat i denna tråden tidigare, men namnet kommer av att Jag gillar Continentals däck, SportContact 2 och 3, samt nu även ContiWinterContactTS810S. | |
|
Goocart. Enkelt, mitt rockband heter GooCarts. Länk Bästa bandet, sämsta hemsidan. mvh Magnus Melkersson |
|
|
Jag ödmjukar mig samt visar en del av något personligt för omväxlings skull. Del av släktnamn. Jag är 7/8 svensk, 1/8 ålänning(Fredens ö). Siste man att bära släktnamnet vidare. Släkt som innehåller arkitekter, fiskare, handelsmän, hantverkare, landskapsmålare, sameforskare, snickare och barn i alla åldrar:) Mvh Asken |
|
|
Mitt nick kommer från att jag bor i en byhåla som heter Skene. Ingen härifrån uttalar de dock som de stavas utan alla säger Skäne. Jag är och förblir väl en Skänebo.. =) "Hellre vind i nacken än blåst i huvudet!" |
|
| Första bokstaven i förnamnet, första och sista bokstaven i efternamnet. | |
|
Grad i finska flottan men valt av mig för att ära den gamla, numera för evigt restnoterade likören. Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
| carbon pga färgen och e61 av modellen. Jag var väl förmodligen så uppe i bilköpet att detta präglade sig (tyvärr) på val av nick, Går det liksom inte att bara byta på något smidigt sätt? | |
|
Länk /Erik |
|
| Gammalt student-id. | |
|
Kommer knappt ihåg. Haft det som alias många år i olika sammanhang. Mvh Martin |
|
|
Första tre i för- och efternamn. Ville egentligen kalla mig E30cab men har för mig att det var upptaget. I andra forum kallar jag mig Ryzkc och det är ett gammalt reläskydd från ABB att använda i transmissionsnäten. En produkt jag jobbat mkt med. Hemsida: Länk handlar mkt om mina BMW-modellbilar. Finns naturligtvis bilder på min E30cab också. mvh Krister |
|
|
Alex= Min förstfödde son 84=Året då jag tog körkortet |
|
|
Mitt nick kommer från 1993 när en vän till mig skulle försöka få mig intresserad av datorer och internet. Vi skulle irca dalnet och då skulle jag skaffa mig ett nick. Det var bara det att jag inte fattade hur stort det var så alla mina tänkta nick var upptagna. Även de mindre relaterade nicken var upptagna, och hela tiden tickade klockan ned; "nicket är upptaget - byt nick eller bli utkastad". Efter att ha blivit utkastad ett antal gånger började jag bli frustrerad och det här med tangentbordshastigheten var ju också en tragisk faktor. Till slut blev jag riktigt förbannad och tänkte bara skriva vår standardfras på den tiden - Eat Shit And Die Hombre - men bara för att jag visste att jag inte skulle hinna skriva det så skrev jag initialerna istället. Det var visst ledigt. Då blev jag esadh här i den digitala verkligheten. I den analoga verkligheten heter jag Anders Palm. Fotnot: En lustig upptäckt på senare tid är Esadh visst är ett vanligt namn i Slovenien eller något sådant land. Folk därifrån började privatchatta med mig för de trodde att jag kunde språket och det tog en lång tid innan en av dem förklarade varför de tog kontakt... _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
En försvenskad/förskånskad version av "smiley". Har haft detta enda sen första gången man visade sig på "internet" genom ett taskigt, slött modem på en sunkig i386'a som man fick veva igång. Sen dess har det alltid hängt med och används överallt.. Har inget att göra med att man ska vara anonym eller nått sånt trams. Upp till var o en va dom vill ha som användarnamn. Wiki: Smiley eller emoticon (ibland även uttryckssymbol och smilis) är en grafisk bild av en känsla representerad genom skriven text eller en enklare bild. Ofta används symbolerna för att uppmärksamma mottagaren av ett meddelande om avsändarens känslor, och kan helt ändra meningen av en skriven text. På webbforum och chatnätverk ersätts dessa symboler ibland med små motsvarande bilder. Exempel på brett kända uttryckssymboler är den glada "smileyn" :) och det ledsna ansiktet :(. /END. |
|
| O skulle nån ha nått imot nick's som är mitt rediga namn Benny. | |
|
Jag heter det jag gör för att jag även gör det på garaget.org forumet, där även mitt riktiga namn, Markus står under nicket. JapMax är en förkortning och sammansättning av Japan och Maxima. Maxima va min första bil och är japansk. Tyckte det lät fränt :) Kom på det 2005 om jag minns rätt, samma år jag fick körkort. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.