|
Sida 12 av 13
|
|
|---|---|
|
För mig blev det bilmodellen som avgjorde. mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
|
Mitt nick beror mest på att jag gillar Rollfiguren som Robert Gustavsson spelar i Torsk på Tallin . Och att jag heter Henrik Larsson och precis som Kim Källström inte orkar svara på alla frågor . M som i Motor |
|
|
Namnkombinationen fungerar i alla sammanhang så varför göra avkall på ett fungerande system som jag dessutom kommer ihåg, men visst vrroooom eller dyl. hade väl varit lämpligare på just denna sajt. Mvh Mikael |
|
|
Mitt nick skall likna fronten på min första BMW en e28. Oo=00=oO . Tyckte det blev lite roligt bara därför valde jag denna nick. |
|
|
mitt nick kommer från att jag heter martin i förnamn och andra delen av mitt nick kommer från att jag kör en/äger en Kyosho inferno mp777 det är en rc nitro buggy som de kör i vm ned o så för de som inte vet bild på min bil Länk |
|
|
rc ä grejer de,, sj har man budgetvarianten tr-15 osså en liten z,, rätt kul prylar på vinterhalvåret när "riktiga" bilen vilar ut.. O==00==O //Filip |
|
|
musik |
|
| Håxås.Stället jag bor på heter så,baklänges blir det såxåh-skitlöjlit!... jag vet men tyvärr så var man väl inte så seriös då man registrerade sig utan tog det första som man kom på.Antar det är för sen att ändra å nu... | |
|
Har varit intresserad av fågelspindlar i många år. Den äldsta jag har nu är 12 år gammal. Har tre stycken Kallar mig spider på många hemsidor så det är lätt att komma ihåg |
|
| Nu när jag sålt bilen och letar BMW igen ångrar jag mig en aning :(( | |
| Into Infinite Obscurity är ett album och en instrumental låt av Black-Death Metalbandet Dissection vilket jag började lyssna på i unga år. Därifrån fick jag idén att använda InfiniteObscurity som användarnamn. | |
|
Mitt nick kom sig av att jag letade Z3:a när jag reggade mig här på forumet och var helt inne på färgen cosmossvart. Självklart blev det ju då en annan färg på bilen när jag väl slog till... :) |
|
|
Cage är mitt nick på allt mer lr mindre (irl åxå) om det inte är taget redan :P //Cage |
|
| Tycker också att det vore trevligt med fler som använder sitt riktiga namn så att man vet vem man munhuggs med, hade velat ha det upptagna MPOWER eftersom jag hade det som personlig nummerskylt på mina E30 M3or. Men so what?/ Ärlighet varar längst. | |
|
Annars kan man avsluta me sitt namn,, då får man me båda delar. Bara ett litet tips.. //Filip O==00==O //Filip |
|
| Efternamnet får duga, fast med två prickar över o:et. | |
|
Coleburn kommer från tiden runt 91-92 när man var på universitetet och skulle spela MUDar. Länk Då ansåg man att man måste ha ett 'coolt' namn som passade in i medeltidstemat. Sen dess har namnet bara hängt med, och jag använder det på alla forum jag registerar mig på. Borde naturligtvis ha varit 'Coleburn' isf 'coleburn' men jag måste ha halkat på shift-tangenten vis registreringen :-) /Nicke Sommarström == It takes a lot of knowledge to really mess something up == |
|
|
mac-jones kommer från att jag har en macbook pro och jones är mitt efternamn,ett bra nickname på nätet. /// Michael Jones VISBY |
|
|
gto för att jag äger en '70 Pontiac GTO sedan många år, och tobbe för att jag heter Tobias :) Lite fantasilöst kanske men det funkar... __ Tobias Andersson |
|
| bmw_jerry: bmw för att ja älskar bmw och jerry för att ja kallas för jerry :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.