|
Sida 11 av 13
|
|
|---|---|
| jag har mitt namn här på forumet av att jag heter Andreas Wingård. Har även a_wingard73 som adress till min mail.. enklast att ha samma överallt. 73 kan verka konstigt eftersom jag är 22 år.. borde ju vart 83 istället. Men när jag fixade min mail så va a_wingard83 upptaget så det fick bli 73 istället... Känns ju dessutom mer moget än både 83 och 93 hehe | |
|
Jag kör mitt riktiga namn och mitt födelseår :-) Bettan! Länk Raymond |
|
|
Har alltid kallats "Geson", eftersom jag heter Gustavsson. /Geson |
|
|
Hade tänkt att köpa mig en Baur-cab - (Baurmann), kom inte på nått bättre. Fast det kanske blir en E30cab istället. Har ej ägt nån bmw än, fast bättre sent en aldrig eller?? /Christer |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Ja jag hade inget annat i skallen när jag joinade AP samt att jag nog aldrig gör mig av med min M635, skall nog begravas i den någonstans i stockholms skärgård!Länk MVH Patrik |
nxv |
NxV. ja. det var det. Bilen på G: Länk //Ted Andersson |
|
Det är svårt att hitta på ett nick som håller! Jag funderade länge och gick till och med ut på ett annat forum och frågade om råd! Men så blev det LaPascha, efter det hotell där jag bodde, när jag träffade en ung man som håller till här! ;) |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Ok, Udo, jag ser att du fattat, men har du även listat ut vilken ung man det gäller?? Ledtråd: svåröverträffad på BMW-kunskap...men nu sårar jag väl väldigt många härinne? ;) |
|
|
TP_ har ja på de flesta ställen, alla polare säger TP hela tiden såvaf*n. Beemer, a way of life. |
|
|
Jag är tväräldst i fotbollslaget och har dessutom de grå tinningarnas charm...så jag kallas efter den gamle fotbollsspelaren " silverräven" Ravanelli // Hasse Elfvingsson |
|
|
Jag har blivit kallad FLAYEN ända sedan småskolan troligt kommer detta av mitt efternamn flygare. Har även haft detta i 10 år på min regskylt på diverse bilar (ej dock numera, har 2 barn och villa att sätta pengarna på) Även på mitt jobb är det FLAYEN som gäller. Ringer det kunder och kollegorna säger att Thomas kommer, så undrar folk vem det är. Alla är så vana att ha och göra med FLAYEN. Så lite roligt är det. Har inget med anonymitet att göra då de allra flesta vet vem jag är när jag använder FLAYEN. Tack för mig Thomas "FLAYEN" Flygare FLAYEN |
|
|
Min första BMW var en e30 En riktig "glidarbil" tyckte jag då!!hehe Har senare ägt några sju serier de oxå riktiga glidarbilar enligt mitt tycke.... glidarn e30//Max BMWfever4ever |
|
jimmy/bmw |
Heter jimmy och åker bmw kan inte bli enklare ;) |
|
rätt självklart mitt osså,, har en 02a + turbobräddare mm+ turbobygge när pengarna räcker till... HEHE O==00==O //Filip |
|
|
Jag heter gorth på alla forum sedan 1994 då jag registrerade mig på ett, för första gången. Jag tog det helt ur luften. På engelskspråkiga forum då (och nu?) hade man alltid nick's och aldrig sitt eget. Göran FWD - Nej tack! |
|
|
Fahrer (chaufför) eftersom jag jobbat som det nästan hela mitt vuxna liv. ///Att betala underhåll till sin exfru är som att amortera på en kvaddad bil/// |
|
kicken |
udo dirkelsniff: skojig och kul tråd! , som får en att tänka på nåt man är "van av gammal slentrian"?? ..i mitt fall vid närmare eftertanke så var det en syrra som började kalla mig kicken, och det undrar jag nu?..för hon blandar namnen på alla som står i samma rum? jag har ingen aning, men för henne och nära och kära har jag blivit kicken? ..helt sanslöst egentligen? med tanke på att hon är varuhuschef på nya IKEA i haparanda så börjar man undra vad hon kallar sina medarbetare? :-) .. |
|
Grabber... Vad är det för nick då många tror att det ska vara "Grabben"? Det blev en krog ide efter några öl som blev en vana till sist. grabb + gabber Länk = Grabber BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Rattmeister = Rattmästaren ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.