|
|
|
|---|---|
| Funderar över att sälja min M3 -93, min bror är intresserad och eftersom vi är så nära släktingar tänkte jag ge honom ett bra pris, själv tycker jag ca 80k är rätt lagom, vad tycker ni? | |
|
Tjenare. Svårt och säga på rak arm då vi inte har mkt info om din bil. Men rent spontant tycker jag 80k låter bra. /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
|
Låter som ett mkt bra syskon/kompis pris om bilen är bra. |
|
| Varför är det alltid den som ska sälja som ska förlora på kompispris? Kan inte bror din ge 20 000 mer än vad den är värd istället?? :) | |
|
Håller med Palle83. Har heller aldrig fattat det där med "kompispris". För övrigt skulle jag själv aldrig sälja nåt till någon i min familj eller vänkrets. Kan bli sån syra om nåt börjar strula... /Micke |
|
|
Håller helt med micke. Den enda jag skulle sälja till är farsan, hehe. Men aldrig till släktingar längre ifrån. Och absolut inte till "polare", det är upplagt för väsen om nåt rasar mm. MVH: Henrik ///M3 |
|
| Jag håller med, Sälj aldrig till kompis eller släkt. | |
|
säljer man bilen till en bror så vet ju den hur bilen är skött då han följt bilen den tiden man hafft den så han kan nog inte skylla på säljaren om ngt händer tycker inte jag iallfall. Har själv varit ute för det där med ras efter att köppt bilen från min bror. Bilen gick i 1 månad sedan hade jag skruvar i 4:ans cylinder, men mna kan ju knappast skylla på honom för det. Bilen i fråga var en Toyota |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.